رابعه اسکویی بدون روسری

اولین عکسی که از رابعه اسکویی پس از پیوستنش به شبکه جم تی وی منتشر شد،او را بدون روسری و سرلخت نشان می دهد. رابعه اسکویی مانند دیگر بازیگران سینمای ایران صدف طاهریان، چکامه چمن ماه و مانی کسرائیان به شبکه جم پیوست . گفته می شود شبکه جم ، درحال تبلیغات برای جذب بازیگران زن سینمای ایران می باشد. بی شک شبکه جم نه تنها هیچ محبوبیتی میان مردم نداشته بلکه بخاطر پخش سریالهای بسیار مستهجن و خیانتی، در بین مردم جایگاه خوبی ندارد. با پیوستن رابعه اسکویی به شبکه جم، و انتشار عکس بدون حجابش، جایگاه رابعه اسکویی نیز بین طرفدارانش متزلزل می شود.

 در روزهای گذشته خبر پیوستن رابعه اسکویی این بازیگر زن سینما به شبکه جم تی وی، نقل اخبار شبکه های اجتماعی شده بود این بازیگر زن، در اولین واکنشش به پیوستن به شبکه GEM مطالب صفحه اینستا گرام خود را کاملا پاک کرد.

رابعه اسکویی بدون حجاب

هنوز مدتی از خبر کشف حجاب صدف طاهریان و چکامه چمن ماه نمیگذرد که حالا خبر جدید حاکی از ان است که به گزارشخبرناگاران، رابعه اسکویی بازیگر تلویزیون و سینمای ایران نیز با کشف حجاب به شبکه جم تی وی پیوسته است. این تصویر اولین حضور رابعه اسکویی در جم تی وی است

 رابعه اسکویی

رابعه اسکویی که سابق بر این به واسطه حضورش در آثار کمدی شناخته می شد به تازگی از ایران مهاجرت کرده تا در تولیدات شبکه ماهواره ای جم حضور یابد.

عکس جنجالی رابعه اسکویی

این بازیگر متولد سال 1345 در تهران است و فیلم ویدئویی الم شنگه و فیلم های شیر تو شیر، ننه نقلی، دزدان خیابان جردن، آینه های روبه رو، پوپک و مش ماشاالله از جمله آخرین فیلم های سینمایی او هستند.رابعه اسکویی بازیگر سینما و تلویزیون ایران، متولد شهر تهران می‌باشد. وی دوره بازیگری را زیر نظر حمید سمندریان گذرانده است .ناگفته نماند پیش از رابعه اسکویی ، بازیگرانی همچون صدف طاهریان ، چکامه چمن ماه و مانی کسرائیان نیز به شبکه های ماهواره ای پیوسته بودند شاید این بازیگران زن تصور می کنند که با مهاجرت از کشور و پیوستن به شبکه های منفوری مانند جم تی وی و برداشتن حجاب خود، بتوانند جلب توجه کرده و به شهرت دست نیافته ای که سالها در آرزوی آن بودند با کمک شبکه جم ، دست یابند.

همانطور که می دانید شبکه جم تی وی، یکی از منفورترین شبکه های اجتماعی است که برنامه های آن نه تنها هیچ محتوایی نداشته که درآن تنها از سریالهای مبتذل خیانتی برای ضربه زدن به بنیان خانواده ایرانی بهره گرفته می شود.