سخنگوی قوه قضائیه حجت الاسلام محسنی اژه ای در نشست خبر خود از ابلاغ حکم اعدام بابک زنجانی متهم نفتی خبر داد و افزود: در صورت لزوم باز هم از وی بازجویی خواهد شد.وی در خصوص دو متهم دیگر گفت که پرونده های آنها پس از نقض حکم به شعبه هم عرض ارجاع داده شده است.


به نقل از مجله فرهنگی خبری نفس های سرکش، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در یکصد و هفتمین نشست خبری خود ضمن ابراز تاسف از حادثه آتش سوزی در ساختمان پلاسکو گفت: برای بازماندگان این حادثه صبر و برای درگذشتگان آن علو درجات را از خداوند متعال می‌خواهیم. سخنگوی قوه قضائیه در ادامه با اشاره به پرونده بابک زنجانی ادامه داد: دو نفر از کسانی که محکوم به اعدام شده بودند حکم‌شان نقض شد که باید پرونده شان به شعبه هم عرض می‌رفت و حکم خود بابک زنجانی که صادر شده بود باید به او ابلاغ می‌شد که هر دوی این کارها اتفاق افتاد.

او ادامه داد: حکم بابک زنجانی به او ابلاغ شد و تحقیقات مجدد از دو متهم توسط بازپرس شروع شده است که اگر لازم باشد از خود بابک زنجانی نیز مجددا بازجویی خواهد شد.

اژه‌ای خاطرنشان کرد: نفر دیگری که فراری شده بود با تلاش نیروهای انتظامی و بازپرس به ایران برگردانده شد و سایر افرادی که با قرار وثیقه برایشان قرار صادر شده بود اتهامشان در حال پیگیری است.


برای شرکت در مسابقه چالش بزرگ

کلیک کنید

اهداء جوایز نقدی به سه نفر برتر