کشور ما رکورد دار میزان استفاده مردم از مسجنرها می باشد از وایبر و واتس اپ گرفته تا اینستا گرام و تلگرام. امروزه تلگرام علاوه بر اینکه مکانی ایده ال برای وقت گذرانی افراد شده است، منبع درآمد بسیار خوبی نیز برای افراد باهوش و با خلاقیت خوب گشته است البته نباید فراموش کنیم که برخی از افراد نیز از روش های غیر اخلاقی و کلاهبرداری برای کسب درامد از تلگرام استفاده می کنند.

کسب درامد از تلگرام

مسنجرهایی مانند اینستا گرام و تلگرام، همان چیزی است که بیشتر افراد کشور ما بدنبال ان بوده اند تا ساعت های متمادی از باارزشترین وقت خود را به نگاه کردن به کلیپ و مطالب کاملا بی ارزش و بی ثمر سپری کنند. چند جک و کلیپ را از کانال و گروهی پیدا کرده و برای پسر خاله و یا دختر عمو فوروارد کنند و یا اوقات زیادی را با دوست های جدیدی که در این فضا پیدا کرده اند، به چت کردن بگذرانند تلاش و فعالیت مفید نیز در وحله آخر قرار خواهد داشت.

شاید تاکنون با نگاهی عمیق به موضوع دردسرهای ارسال پیام های تلگرامی درگذشته و راحتی امروز فکر نکرده باشید.

به گزارش خبرنگاران مجله دقدقه؛ از ایما واشاره تا اختراع زبان، کلام و گویش ها درجوامع مختلف و با گذشت زمان و با تغییر وتحولات جهان پیرامون خود دست خوش تغییرات خاص خود شده است. با کمی تامل مشاهده می کنیم از سالیان دور با ورود تلگرام و تلفن یا دورنگار تا امروز وشبکه های اجتماعی مانند اینترنت، تلگرام،واتس اپ و.... به دلیل گسترش دامنه ارتباط های کلامی شبکه های اجتماعی نیز دچار تغییرات خاص خود شده است.

 
 
** ازتلگراف دیروز تا تلگرام درفضای مجازی امروز
 
خواندن تلگراف  و مورس درگذشته به مراتب خیلی سخت تر از امروز بود؛ زیرا باید افرادی باتخصص خاص پای دستگاه تلگراف می نشستند و با زدن ضربات بریک اهرم و نوشتار تلگرامی کامل داشته باشد.
 
خواندن تلگراف و مورس درگذشته کار هرکسی نبود وبه قول معروف مانند خواندن پیام های تلگرامی امروز نبود تا با اشاره حروف دریک کادر که به صورت مرتب چیده شده است تا بتوان به راحتی  پیام های تلگرامی را ارسال کرد ویا به یک چشم به هم زدن هرکسی بتواند پیام های تلگرامی را بخواند وسریع درمدت چند ثانیه پاسخ دهد.
 
ارسال پیام های دیروز کجا و امروز کجا!
 
 
** تلفن های دیروز وهمراه های امروز
 
درگذشته نه چندان دور تلفن هایی درنقاط مختلف شهرها وجود داشت و باید با نوبت گرفتن و پرداخت هزینه ای مدت ها درانتظار بنشینی تا چند دقیقه ای صحبت کنی و یا دردهه گذشته نیز باجه های تلفن وجود داشت ؛ باید درمواقع ضروری ودر شرایط سخت پای کیوسک های تلفن می رفتی که علاوه برسختی های خاص خود به قول معروف انگشت نما می شدند ویا برخی مواقع مدت ها دوصف می ایستادی تا نوبتت شود ویا اگر هم درعمق مکالمه بودی فردی که منتظر بود بازدن به شیشه مزاحم اوقات خوش تان شد.
 
کسب درامد از کانال و گروه های تلگرام
تلگرام دریایی از فرصت ها را برای کسب درامد بر روی افراد باهوش و خلاق ایجاد کرده است امروزه افراد زیادی با ایجاد کانال و گروه در تلگرام، به درامد های چند ده میلیونی درماه دست یافته اند اگر شما نیز علاقه مند به کسب درآمد از تلگرام می باشید، این گوی و این میدان .
گروه مشاورین برتر، هرآنچه که مورد نیاز شما خواهد بود را دراختیارتان قرار خواهد داد.

ایجاد کانال در تلگرام
پس از ایجاد کانال در تلگرام، مهمترین دقدقه مدیران کانالها، افزایش ممبر یا اعضاء کانال تلگرام می باشد هرکس با وارد کردن شماره تلفن های گوشی،می تواند تعداد محدودی عضو به کانال خود بیافزاید اما این تعداد محدود می باشند با عضویت در گروههای مختلف نیز شاید امان گرفتن اعضاء بیشتری وجود داشته باشد اما قطعا این تعداد برای شروع کسب و کار در تلگرام کافی نیست . پس راه حل چیست؟ راه حل خرید ممبر و عضو می باشد گروه مشاورین برتر، امکانی را ایجاد کرده است تا افراد با پرداخت مبالغی، بتوانند تعداد زیادی ممبر جذب کانال خود نمایند ممبر های کانال تگرام به چند دسته تقسیم می شوند ممبر های خارجی و بین المللی، ممبر فیک و ممبر واقعی
ممبر بین المللی

ممبر بین المللی همان ممبر فیک می باشد که افراد سودجو برای واقعی نشان دادن ممبرهای فیک، از این اصطلاح استفاده می کنند.


ممبر فیک ( غیر واقعی )
ممبر فیک به ممبر هایی گفته می شود که توسط نرم افزار های خاصی به کانال شما افزوده می شوند اعضاء فیک، هیچونه فعالیتی نداشته و تنها برای زیاد نشان دادن اعضاء کانال کاربرد دارند قیمت این نوع از ممبر ها از سایر ممبرها کمتر است. اینگونه ممبرها هیچگونه ارزشی ندارند و توصیه م شود سراغ اینگونه ممبرها نروید.

ممبر واقعی که با روش اصولی و صحیح بدست می آیند
برخی از سایتها در مقابل دریافت مبالغی برای جذب ممبر برای کانال شما، اقدام به تبلیغات در کانال های پربازدید کرده و با عنوان های بسیار ناصحیح و غیر اخلاقی برای کانال شما عضوگیری می کنند. مثلا با عناوین مانند " کلیپ رقص فلان بازیگر زن " و یا با عنوان " جدیدترین فیلم ..... " که این روش ها بسیار نادرست و غیر اخلاقی می باشند البته چنین اعضایی نیز بخاطر اینکه بخاطر دیدن کلیپ رقص و یا فیلم های پورن، در کانال شما عضو شده بودند، بزودی از کانال شما خارج شده و دیگر هرگز باز نخواهند گشت و به این ترتیب تمام پول پرداختی شما از بین خواهد رفت.

افزایش ممبر با روش اصولی و ماندگار

گروه مشاورین برتر، با دریافت مبالغی مشخص، برای افزایش اعضائ کانال تلگرام شما، اقدام به تبلیغات در چندین کانال بزرگ متعلق به خود و با عناوین مرتبط با موضوع کانال شما می نماید. به این معنی که بطور مثال اگر کانال شما یک کانال سرگرمی و تفریحی باشد، با طراحی یک بنر بسیار زیبا در مورد کانال های تفریحی و سرگرمی و با عنوانی مرتبط با کانال شما، اقدام به جذب ممبر می نماید این نوع از افزایش ممبر کانال تلگرام، ارزشمندترین و بهترین روش افزایش ممبر کانال تلگرام می باشد چرا که اعضاء با اطلاع از موضوع کانال به عضویت آن درامده و در صورت وجود مطالب جذاب در کانال شماف هیچگاه کانال شمارا ترک نخواهند کرد. خاطر نشان می کنیم که هزینه این روش از افزایش ممبر کانالهای تلگرام، از سایر روش ها بیشتر می باشد و میانگین بین 250 تا 350 هزارتومان برای هر هزار ممبر هزینه خواهد داشت.

 

اگر قصد دارید تا کسب و کار خود را اغاز نمایید، بهتر است تا با سرمایه گذاری مناسب و معقولی این کار را شروع کنید. خاطرنشان می کنیم که با داشتن تعدا مناسبی از اعضاء در کانال خود، روش هایی را به شما آموزش خواهیم داد تا بتوانید در ادامه راه، خودتان توانایی افزایش ممبر کانالتان را بدست بیاورید و دیگر نیازی به خرید ممبر نداشته باشید و روز به روز کانال خود را بزرگتر نمایید. اما برای این منظور، حتما نیاز است که تعداد مشخصی از اعضاء را داشته باشید چراکه افراد به سختی به کانال هایی با ممبر پایین جذب می شوند.

گروه مشاورین برتر، هرآنچه را که نیاز به دانستن داشته باشید را به رایگان دراختیار شما قرار خواهد داد. برای تمام جوانان ایران سربلند، آرزوی موفقیت و پیروزی داریم.

 

خرید ممبر کانال تلگرام

 

برای سفارش و خرید ممبر برای کانال خود می توانید با شماره تلفن دفتر گروه مشاورین برتر تماس حاصل نمایید .

 

آی دی تلگرام  linkbuilding@
گروه مشاورین برتر، دارای دفتر و محل مشخصی بوده و مجوزهای لازمه را نیز دارا می باشد گروه مشاورین برتر دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد که مورد تایید وزارت صعنت و معدن می باشد و براحتی هرگونه شکایتی از طریق نماد اعتماد الکترونکی قابل پیگیری می باشد.

آدرس دفتر گروه مشاورین برتر :

 

افزایش ممبر فیک نداریم

 

برای دانلود کلیک کنید


 
کلمات کلیدی :افزایش ممبر ایرانی کانال تلگرام , افزایش ممبر ایرانی تلگرام , افزایش ممبر تلگرام , ممبر تلگرام , خرید ممبر تلگرام , افزایش ممبر تلگرام , خرید ممبر تلگرام , افزایش ممبر تلگرام , ممبر فیک تلگرام , خرید ممبر fake تلگرام , ممبر تلگرام واقعی , ممبر تلگرام ارزان , خرید ممبر چنل تلگرام , خرید ممبر فیک تلگرام , افزایش اعضای کانال , افزایش اعضای کانال تلگرام , اعضای کانال telegram , خرید ممبر

افزایش عضو تلگرام ,افزایش عضو در channel ,افزایش عضو در چنل ,افزایش عضو در چنل های تلگرام ,افزایش عضو در کانال تلگرام,افزایش عضو کانال تلگرام,افزایش ممبر اعضا, دانلود رایگان نرم افزار افزایش عضو کانال تلگرام,افزایش ممبر ایرانی تلگرام,افزایش ممبر ایرانی کانال تلگرام,افزایش ممبر تضمینی تلگرام,افزایش ممبر تلگرام,افزایش ممبر تلگرام ,افزایش ممبر تلگرام ,افزایش ممبر تلگرام ,کانال ,افزایش ممبر تلگرام ,کانال تفریحی علمی ,افزایش ممبر تلگرام, کانال ورزشی,افزایش ممبر تلگرام ,کانال گردشگری,افزایش ممبر تلگرام گردشگری,افزایش ممبر در تلگرام,افزایش ممبر در چنل تلگرام,افزایش ممبر در کانال تلگرام,افزایش ممبر کانال تلگرام,افزایش ممبر کانال تلگرام جواهرات,افزایش ممبر کانال تلگرام رایگان,افزایش ممبر کانال تلگرام گردشگری, اموزش حذف اکانت تلگرام,افزایش کاربرکانال تلگرام,افزایش کانال تلگرام,اموزش حذف اکانت تلگرام تصویری, امکانات واتس‌اپ تلگرام وایبر و لاین ایدی مدیربرای اولین بار در ایران, افزایش اعضای کانال های تلگرام,برترین ربات ها و کانال های تلگرام,تبلیغ در هایک,تبلیغات در هایک,تبلیغات هایک,تبلیغات تلگرام,تبلیغات در بستر کانالتبلیغات در تلگرامتبلیغات در کانال تلگرامتبلیغات کانال تلگرامترفندی برای افزایش اعضا در کانال تلگرامتلگرامجستجوهای مربوط به افزایش عضو کانال تلگرام,حذف اکانت تلگرام ,خرید ممبر تلگرام,خرید ممبر تلگرام,خرید ممبر تلگرام کانال ورزشی,خرید ممبر تلگرام کانال پزشکی,خرید ممبر کانال تلگرام گردشگری,خرید کاربران تلگرام ,درامد مدیر کانال تلگرام گیزمیز,خط مجازی تلگرام,دانلود رایگان برنامه افزایش اعضای کانال تلگرام,دانلود رایگان ربات افزایش اعضای کانال,دانلود نرم افزار افزایش عضو,دانلود نرم افزار افزایش عضو کانال تلگرام,دانلود نرم افزار تبلیغات در تلگرام,دانلود پکیج نرم افزاری افزایش کاربران کانال تلگرام,روش حذف اکانت تلگرام,فیلم نرم افزار اد ممبر,قیمت ممبر تلگرام,قیمت ممبر کانال تلگرام,نرم افزار تبلیغات در کانال تلگرام,نرم افزار تبلیغات رایگان در تلگرام,نسخه جدید تبلیغات در تلگرام,نسخه کانال تبلیغات در تلگرام,نسخه گروهی تبلیغات در تلگرام,پنل تبلیغات تلگرام,telegram