افزایش ممبر


افراد زیادی با شوق و ذوق فراوان و به امید کسب درامد از تلگرام اقدام به ایجاد کانال تلگرامی خود می کنند اکثر این افراد فاقد برنامه خاصی برای پیشبرد اهدافشون هستند و وقتی هم در مورد هدف و نقشه راه باهاشون صحبت می کنیم متعجب میشن و در این مورد ابراز بی اطلاعی می کنند.

اصلا تصورشون از ایجاد کانال این نبوده تصور عموم افراد از راه اندازی کانال تلگرام اینطور بوده که کانالی رو ثبت می کنن و با کپی کردن مطالب جذاب کانالهای دیگه و قرار دادن اونها در کانال خودشون اعضای کانالشون رو افزایش داده و از راه فروش تبلیغات به سود قابل توجهی دست پیدا می کنند.

اما این رویا از زمانی شروع به ناپدید شدن می کنه که این افراد خوش خیال در افزایش ممبر و بزرگ تر کردن کانال خود با مشکل جدید روبرو میشن چراکه در راه اندازی کانال تلگرام سخت ترین قسمت کار هم جذب ممبر واقعی برای کانال هست.

خرید ممبر واقعی

بهترین روش های بالابردن اعضاء کانال تلگرام

آیا شما هم از جمله افرادی هستید که در نیمه راه مدیریت کانال تلگرامی خود به بن بست خوردید و دیگه نمی دونید که برای زیادتر کردن تعداد اعضای کانالتون چه کاری باید انجام بدید؟

قطعا همینطوره و باید به شما تبریک بگیم چراکه به صفحه درستی هدایت شده اید در این مطلب قصد داریم چند روش ساده رو برای افزایش اعضای کانال تلگرام به شما اموزش بدیم.


روش های ساده و رایگان افزایش ممبر

1- ثبت و معرفی کانال تلگرام در سایت های اشتراک گذاری کانال تلگرام  مانند سایت های زیر

ثبت کانال تلگرام

ثبت کانال تلگرام در سایت

با ثبت کانال خود در این سایتها می تونید روزانه تعدادی ممبر رایگان و واقعی جذب کانال خودتون کنید این سایتها در طی روز هزاران نفر بازدید کننده داشته و می تونن برای رشد کانال شما بهتون کمک کنند.


2- تبلیغ در سوپر گروهها

با عضو شدن در گروههای بزرگ تلگرام و قرار دادن بنر یا تبلیغ کانالتون در این گروهها می تونید تعداد زیادی اعضائ واقعی جذب کانالتون کنید.


3- تبادل با سایر کانالها

توصیه میشه با رفتار حرفه ای و بسیار دوستانه به مدیران کانالهای دیگه پیام بدین و از اونها خواهش کنید تا برای افزایش تعداد اعضای کانال شما بهتون کمک کنند.


اگر تمام روش های بالا رو بدرستی انجام دادید و به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنید تنها راه و موثرترین راه ممکن باقی مانده تبلیغ در کانالهای بزرگ است بی شک با تهیه بنری حرفه ای و زیبا و قرار دادن لینک joine در زیر آن و قرار دادن این بنر در کانالهایی که ساعات مناسبی از تبلیغ رو در اون کانال خریداری کردین می تونید به بالا رفتن تعداد اعضاء کانال خود امیدوار باشد.

یکی از مهمترین مسائل در افزایش اعضای کانال، ایجاد حس دوستانه و بین بازدید کننده و مدیر کانال هست یک مدیر کانال باهوش میدونه که چطوری باید با اعضای کانال خودش ارتباط بقرار کرده و جودوستانه ای رو در کانال ایجاد کنه.

برخی از مدیران کانالها تا اندازه ای به ایجاد جو دوستانه موفق بودند که اعضای کانال برای مدیر کانال جذابترین مطالبی که بطور روزانه در کانالهای مختلف می بینند رو ارسال می کنند. این رابطه در افزایش تعداد اعضای کانال نقش تعیین کننده ای داره چراکه مدیر کانال میتونه از اعضاء و دوستان خودش در کانال خواهش کنه تا بنر مربوط به کانال رو در گروههایی که عضو هستند شیر کنند تا تعداد اعضاء کانال زیاد بشوند.

یک بنر زیبا و جذاب تهیه کرده و بر روی کانال خود قرار دهید از اعضای کانال بخواهید تا بنر را در گروههای مختلف منتشر کنند.

اکیدا توصیه می شود که هرگز اقدام به خرید ممبر فیک نکنید چراکه با این کار تمام زحمات و کانال خودتون رو نابود خواهید کرد.

اگر تمام روش های بالا را طی کردید و بازهم موفق نشدید میتونید با آی دی گروه مشاورین بتر در تلگرام و یا از طریق شماره تلفن های دفتر این شرکت ارتباط برقرار کنید و با پرداخت هزینه تعداد مناسبی ممبر برای کانال شما از روش تبلیغات در کانالهای مختلف جذب کنند.