ممبر واقعی

ممبر واقعی کانال تلگرام - افزایش واقعی ممبر کانال تلگرام - افزایش ممبر تلگرام


اگر بدنیال افزایش تعداد اعضای کانال خود بصورت واقعی و از روش های کاملا اصولی هستید، به صفحه درستی هدایت شده اید چراکه تنها سایت ارائه دهنده ممبر واقعی، همین سایت می باشد.

ما در این وبسایت با استفاده از روش هایی کاملا منطبق با قوانین تلگرام، اقدام به بالابردن اعضای کانال شما به میزان مورد نظر شما می نماییم بهتر است بجای سردرگمی میان انبوهی از سایتهایی که ادعای افزایش ممبر واقعی کانالهای تلگرامی را دارند، کار افزایش تعداد اعضای کانال خود را به ما بسپارید.

افزایش ممبر واقعی کانال تلگرام

این تضمین ماست

آیا تاکنون برای شما پیش آمده است که از یکی از همین سایتهایی که اداعای افزایش ممبر کانال را دارند، به اسم ممبر واقعی، اقدام به خریداری ممبر کرده باشید؟

ما اطمینان داریم که شما از کرده خود پشیمان هستید چراکه تمام این سایتها ممبر فیک ( غیر واقعی ) را بجای ممبر واقعی به شما فروخته اند.

اما ما تضمین می کنیم در صورتی که شما از ÷ممبرهای ما ناراضی بودید، می توانید وجه پرداختی خود را پس بگیرید.

این یک گارانتی واقعی می باشد.

این وبسایت دارای مجوزهای لازم از مراکز ذیصلاح می باشد و معاملات درآن براحتی قابل پیگیری می باشند.

بالابردن تعداد اعضای کانال

افزایش ممبر واقعی تلگرام

امروزه اتفاق به یقین، اکثریت افرادی که اقدام به راه اندازی کانال تلگرامی خود می کنند، برای افزایش اعضاء آن با مشکلات جدی روبرو می شوند بیشتر این افراد بخاطر وضعیت نابسامان کسب و کار و اقتصاد  جال حاظر ، بدنبال راهی برای کسب درآمد می باشند و متاسفانه اندک سرمایه خود را نیز برای خرید ممبر به سایتهای کلاه بردار می پردازند و بجای دریافت ممبر واقعی، تعدادی ممبر فیک و بی ارزش بدست می اورند که نه تنها هیچ خاصیتی نداشته که مورد تخریب کانال شده و از بین رفتن تمام زحمات آنها می شود.

بهتر است یک برای برای همیشه کار افزایش اعضاء کانال خود را به گروه ما که متشکل از چندین متخصص با سابقه امور اینترنت، طراحی کانالهایی بزرگ و مطرح کشور و افزایش اعضاء کانال تلگرام می باشند بسپارید و با راهنمایی و مشاوره های رایگان این تیم به سمت کسب درآمد قدم بردارید.

برای موفق شدن، باید ابزار موفقیت را در دست داشته باشید ابزار موفقیت دانشی است که همکاران ما به رایگان در اختیاز شما قرار خواهند داد پس اگر در رسیدن به موفقیت جدی هستید و از پشتکار لازم برخوردار می باشید، این گوی و این میدان . پیش به سوی موفقیت.


مشکلات جذب عضو در زمان آغاز شروع به کار کانال

سخت ترین زمان در راه اندازی و ایجاد کانال تلگرام، جذب اعضاء اولیه می باشد متاسفانه در این زمان، افراد بخاطر کم بودن تعداد اعضاء یک کانال، علاقه ای به عضویت در آن ندارند و از روی غریزه، بدنبال کانالهایی هستند که افراد بسیار بیشتری دران حضور دارند از منظر روانشناختی، افراد عموما علاقه به جلب توجه و تایید سایرین دارند به همین خاطر مایل به حضور درجمع هستند تا از افکار جمعی مطلع شده و خود را با آنها در شرایط مقایسه قرار بدهند به همین خاطر است که در ابتدای زمان ایجاد کانال، افراد به سختی به عضویت کانال ها در می آیند.

برای رفع این مشکل ما به شما کمک می کنیم تا چند پله بالاتر بیایید و بتوانید با یک جهش مناسب، از سایر رقبا در موقعیت بهتری قرار بگیرید و با سرعت بیشتری افراد را به عضویت کانال خود در بیاورید با بدست اوردن تعداد مشخصی از اعضاء، کانال، روند رو به رشد خود را به خودی خود پیدا کرده و با صرف زمانی بسیار کمتر از زمان آغاز شروع به کار کانال، می توانید آن را مدیریت کرده و هر روز شاهد بزرگ تر شدن کانال خود باشید در این زمان با فروش اولین پکیج های تبلیغاتی در کانال خود، طعم شیرین کسب درآمد، انرژی صد چندانی را برای ادامه راه به شما خواهد بخشید.


صرف هزینه مناسب برای موفقیت

در هیچ کسب و کاری نمی توان بدون صرف هزینه لازم، به موفقیت چشمگیری دست یافت این قانون طبیعت است که برای بدست اوردن چیزی، حتما باید چیز دیگری را از دست بدهید بدون صرف هزینه لازم برای برداشتن یک گام بلند در افزایش تعداد اعضای کانال خود، باید ماهها و ماهها زمان صرف تبادل های بی حاصل با کانالهایی بکنید که وضعیت اسفناک آنها در جذب ممبر از شما بدتر است و درنهایت هم از این روند خسته شده و پرچم سفید را به نشانه تسلیم بالا خواهید برد گرچه در ابتدای راه از انرژی زیادی برخوردار هستید و خود را توانمند تر از سایرین می پندارید اما باید این مسئله را قبول کنید که همه میلیونها نفری که در کشورمان اقدام به راه اندازی کانال کرده اند، به اندازه شما و یا حتی بیشتر از شما به خود و توانایی های خود باور دارند پس تصمیم بگیرید که شما بهترین باشید در این مسابقه بزرگ موفقیت، تنها افرادی لایق رسیدن به آن هستند که از قدرت ریسک و خطر پذیری بیشتری برخوردار باشند ما به شما کمک می کنیم تا راه مستقیم رسیدن به شهرت و کسب درام را پیدا کرده و درآن بسرعت برانید.


افزایش ممبر واقعی کانال تلگرام


هزینه افزایش ممبر واقعی تلگرام برای کانالهای تخصصی 150 هزارتومان و برای کانالهای عمومیف 90 هزارتومان می باشد در این شرایط متاسفانه بسیاری از سایتها اقدام به فروش ممبر فیک با قیمتی در حدود 30 هزارتوان و با نام ممبر واقعی می کنند روزانه افراد زیادی برای خرید ممبر واقعی با گروه ما تماس گرفته و از تجربیات بسیار بد خود در خرید ممبر فیک بجای ممبر واقعی از این سایتها می گویند. علت مراجعه خود را به این سایتها برای خرید ممبر، قیمت پایین انها و تبلیغات جذاب اینگونه سایتها در به دام انداختن افراد اعلام می کنند.

از این رو و تنها به مدت 10 روز کاری تصمیم بر این گرفته شده است تا برای کوتاه کردن دست سودجویان از این مسئله و البته کمک به عموم هموطنان گرامی در رشد و گسترش کانالهای آنها، هزینه افزایش ممبر تمام کانالهای تلگرام به قیمت 33 هزارتومان کاهش داده شود.


این کاهش قیمت تنها به مدت 10 روز بوده و با اتمام این زمان تعرفه ها به وضعیت سابق خود بازخواهند گشت پس پیشنهاد می کنیم زمان را از دست نداده و رهانچه که ممبر نیاز دارید در همین ده روز ، سفارش دهید.


تعرفه های جدید افزایش ممبر واقعی

ممبر واقعی

                                                


در صورتی که از ممبرهای افزوده شده رضایت نداشته باشیدف می توانید وجه پرداختی خود را پس بگیرد.

هم اکنون بسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و وجه آنرا بصورت آنلاین پرداخت نمایید سپس برای شروع کار افزایش ممبر کانال خود، به آی دی زیر پیام داده و یا باشماره تلفن های ما تماس حاصل نمایید.

visix@

تلفن های تماس

05137581011     -   4 خط

09364291640

09361166509


این وبسایت دارای مجوزهای لازم از مراکز ذیصلاح بوده و تمام معاملات انجا شده دران قابل پیگری می باشند

ممبر واقعی تلگرام