https://backority.ir/images/694361.jpg

 

خریدن بلیط ارزان هواپیما را می توان دغدغه ای خواند که اکثر متقاضیان با آن سر و کار دارند و همواره می خواهند بلیطی با قیمت تمام شده ی ارزان، تهیه نمایند‌. در واقع گفتنی است این روز ها با توجه به نوسانات مداوم اقتصاد کشور، قیمت هر چیزی دستخوش تغییرات چشمگیری شده است و روز به روز شاهد روند افزایشی قیمت ها هستیم، به طوری که هیچ چیزی مِن جمله قیمت انواع بلیط های هواپیما از این روند جا نمانده و می توان گفت که در کوتاه ترین بازه ی زمانی تغییرات قابل توجهی در رنج قیمت های خود داشته است.

از این رو افراد می کوشند اقداماتی انجام دهند که در راستای یافتن بلیط ارزان هواپیما موثر باشند و بتوانند حدالامکان مبلغ کمتری پرداخت نمایند.

خریدن بلیط ارزان هواپیما را می توان دغدغه ای خواند که اکثر متقاضیان با آن سر و کار دارند و همواره می خواهند بلیطی با قیمت تمام شده ی ارزان، تهیه نمایند‌. در واقع گفتنی است این روز ها با توجه به نوسانات مداوم اقتصاد کشور، قیمت هر چیزی دستخوش تغییرات چشمگیری شده است و روز به روز شاهد روند افزایشی قیمت ها هستیم، به طوری که هیچ چیزی مِن جمله قیمت انواع بلیط های هواپیما از این روند جا نمانده و می توان گفت که در کوتاه ترین بازه ی زمانی تغییرات قابل توجهی در رنج قیمت های خود داشته است.

از این رو افراد می کوشند اقداماتی انجام دهند که در راستای یافتن بلیط ارزان هواپیما موثر باشند و بتوانند حدالامکان مبلغ کمتری پرداخت نمایند.

حال اگر شما هم جزء این افراد هستید و مصرانه به دنبال خرید بلیط ارزان هواپیما می باشید، لازم است بگوییم توجه به یک سری نکات و انجام برخی اقدامات می تواند در این راه موفقیت آمیز باشند.

اگر می خواهید در مورد این نکات و اقدامات اطلاعات بیشتری کسب کنید، توصیه ی ما را جدی گرفته و متن زیر را تا انتها بخوانید.

قیمت بلیط هواپیما بر چه اساس هایی تعیین می شود؟

تعیین قیمت بلیط هواپیما بر اساس پارامتر های مختلفی تعیین می شود که هر کدام به نوبت خود حائز اهمیت هستند.

این پارامتر ها شامل موارد عدیدی می باشند که در ادامه به بارز ترین مورد ها اشاره کرده ایم:

  • محل مبداء و مقصد اولین عامل های تعیین کننده ی قیمت هستند.
  • تاریخ پرواز نیز تاثیر بسزایی در این مقوله دارد.
  • نوع پرواز از منظر نوع صندلی هم پارامتر مهمی در تعیین قیمت است، فلذا صندلی های یک پرواز در چند دسته مختلف، مثل صندلی های قسمت وی آی پی، قسمت عادی و ... تقسیم بندی می شوند و هر کدام از نرخ های مجزایی برخوردار هستند‌.
  • بلیط های هواپیما در حالت کلی تحت دو عنوان بلیط های سیستمی و چارتری تقسیم بندی می شوند. هر کدام از این دسته ها نیز به واسطه ی شرایط مجزایی که دارند از تعرفه های متفاوتی در قیمت برخوردار می باشند.
  • زمان اقدام به خرید بلیط نیز می تواند عامل مهمی در تعیین قیمت ها داشته باشد، یعنی فواصل میان اقدام به رزرو بلیط و تاریخ پرواز عامل موثری در رنج قیمت ها است.
  • و در اخر لازم است بگوییم هر شرکتی که در حوزه ی ارائه بلیط هواپیما فعالیت می کند با توجه به مسائل گوناگونی قیمت های خود را تعیین می نماید، از این رو نمی توان به طور دقیق پیرامون تعرفه ی بلیط های هواپیما صحبت کرد.

در خرید بلیط هواپیما توجه به برخی مسائل را فراموش نکنید

https://backority.ir/images/403575.jpg

خرید بلیط هواپیما فرایندی است که به هیچ وجه نباید در انجام آن سهل انگاری کنید، چرا که سرسری گرفتن این موضوع سبب می شود پس از خرید دچار پشیمانی شوید. در واقع اگر می خواهید سفر مطلوبی تجربه کنید لازم است از بی توجهی اجتناب کرده و یک سری مسائل را فراموش نکنید، مسائلی که سعی کرده ایم در ادامه مهم ترین مورد ها را ذکر کنیم:

  • توجه به نوع بلیط مسئله ی بسیار حائز اهمیتی می باشد، به گونه ای که لازم است پیش از خرید چک کنید بلیط انتخاب شده از نوع سیستمی است یا چارتر؛ فلدا هر یک از آن ها شرایط مجزایی دارند. برای مثال به یاد داشته باشید بلیط های چارتر عمدتاً غیر قابل استرداد و کنسلی هستند، در حالی که بلیط های سیستمی به این صورت نمی باشند.
  • از هر مرجعی به خرید نپردازید و بکوشید مرجع معتبری را بیابید تا با خیالی راحت اقدام به خرید نمایید. گفتنی است مراجع معتبر نمونه هایی هستند که به خوش قولی و با کیفیتی معروف می باشند.
  • با توجه به زمان و تاریخ درج شده روی بلیط، زمان خود را برای ورود به فرودگاه تنظیم کنید و به هیچ وجه تاخیر نداشته باشید، زیرا تاخیر شما می تواند منجر به از دست دادن پرواز شود.
  • برای خرید بلیط با مقاصد خارجی لازم است حدوداً ۶ تا ۷ هفته قبل اقدام کنید تا بتوانید بلیط مد نظر خود را راحت تر یافته و بخرید.
  • بکوشید اقداماتی انجام دهید که منجر به خرید بلیط ارزان هواپیما شوند، فلذا با این کار می توانید مبلغ هنگفتی ذخیره کرده و در زمینه های دیگری استفاده نمایید. لازم به ذکر است برای این که بتوانید بلیط ارزان هواپیما را تهیه کنید باید با توجه به مسائل متعددی اقدامات لازم را انجام دهید که در تیتر بعدی توضیحات بیشتری آورده ایم.

مسائلی که توجه به آن ها منجر به خرید  بلیط ارزان هواپیما می شوند

https://backority.ir/images/200854.jpg

برای خرید بلیط ارزان هواپیما مسائلی وجود دارند که توجه به آن ها به طور حتم تاثیر گذار خواهند بود. این مسائل و نکات شامل مواردی چون مورد های زیر می شوند:

  • زمان خرید را می توان از مهم ترین نکات در این حوزه معرفی کرد، به طوری که اگر در زمان مناسبی اقدام نکنید بدون شک بلیط گران قیمتی را تهیه خواهید کرد. گفتنی است خرید زود هنگام و یا لحظه آخری هیچ کدام منجر به پرداخت مبالغ ارزان نمی شوند، در واقع برای اقدام در بهترین زمان بایستی زود به زود قیمت ها را چک کنید تا در نهایت ارزان ترین مبالغ را برای بلیط مد نظر خود بپردازید.
  • لازم است بدانید بلیط هایی که مختص به روز های وسط هفته هستند قیمت ارزانی دارند. بنابراین اگر زمان دقیق سفر اهمیت چندانی ندارد، سعی کنید بلیط روز های غیر تعطیل را تهیه نمایید.
  • مقاصد مختلف دارای بلیط هایی با قیمت های بسیار متفاوتی هستند، به همین جهت سعی کنید مقاصدی را انتخاب نمایید که قیمت تمام شده ی ارزانی دارند.
  • و موارد دیگری از این قبیل.

خرید بلیط چارتر هواپیما و مزایای آن

https://backority.ir/images/229853.jpg

این نوع بلیط ها در حقیقت به بلیط هایی گفته می شود که توسط یک شرکت و یا مرکز مجزا خریداری شده اند و به عبارتی دیگر در اجاره ی آن ها می باشند. از آن جا که فروشنده ها، شرکت های هواپیمایی نیستند از قوانین ثابتی برخوردار نمی باشند. ثابت نبودن قوانین به طور ویژه در رنج قیمت ها کاملاً واضح است، به نوعی که قیمت بلیط های چارتری مکرراً در حال تغییر هستند و از جانب شرکت و یا مرکز چارتر کننده تعیین می شوند.

به عبارتی دیگر بلیط های چارتر عمدتاً به بلیط های پر تخفیف و ارزان قیمت معروف هستند و اگر در موعد مناسبی اقدام به خرید این بلیط ها کنید تخفیف های شگفت انگیزی شامل حال تان خواهند شد. از این رو مهم ترین مزیت این بلیط ها ارزان بودن قیمت شان است.

خرید بلیط ارزان هواپیما از طریق روش های نوین روز

https://backority.ir/images/35452.gif

مرجع خرید نیز می تواند تاثیر بسزایی در قیمت بلیط های هواپیما داشته باشد. گفتنی است یکی از منصف ترین مراجع فروش این بلیط ها که از دستاورد های روش های نوین روز دنیا هستند، مراکز فروش اینترنتی می باشند.

آنلاین بودن فرایند خرید و فروش روشی است که در هر حوزه ای وارد شده و توانسته در حوزه ی فروش بلیط هواپیما نیز با موفقیت های چشم گیری رو به رو شود. در واقع با بهره مندی از این روش می توانید ارزان قیمت ترین بلیط های با کیفیت را به راحتی یافته و تهیه کنید، بلیط هایی که چک کردن آن ها از لحاظ قیمت و تاریخ پرواز به مراتب راحت تر می باشد.

در واقع برای خرید بلیط هواپیما در قیمت های ارزان توصیه می کنیم از مراجع آنلاین غافل نشده و از طریق مرجع معتبری به خرید بپردازید.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.