شاهرخ استخری متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۹ در تهران و فارغ التحصیل مهندسی صنایع می باشد. او فرزند اول خانواده است و ۲ خواهر کوچک تر از خودش دارد. خواهرش که یکسال از او کوچک تر است فوق‌لیسانس تغذیه دارد و برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته است و خواهر کوچک ترش هم به هنر علاقه دارد.شاهرخ استخری تا سوم دبستان، ساکن بلوار کشاورز بوده است و از آن به بعد در شهرک غرب زندگی می کند

چرا شاهرخ استخری عکس همسرش را منتشر نمی کند؟

به نقل از مجله فرهنگی خبری نفس های سرکش، شاهرخ استخری که این شب ها بعد از مدت ها با سریال تلویزیونی ماه و پلنگ به قاب تلویزیون برگشته است در خصوص عدم وجود عکسی از همسرش در سایت ها و فضای مجازی توضیحاتی را در برنامه صبح خلیج فارس ارائه داد.

وی گفت همسرم تمایلی به این موضوع ندارد و  دلیلی ندارد که هنرمندی تصاویر شخصی خود را منتشر نماید و بعد با عکس العمل های محتلف کاربران مواجه گردد البته شایه هایی مبنی بر این وجود دارد که شاهرخ استخری از ابتدای ازدواج با همسرش چنین پیش شرطی را گذاشته بوده که تصویر همسرش را هرگز منتشر نخواهد کرد این شایعه چه درست باشد و چه غلط، ارتباطی به ما ندارد پس برای شاهرخ استخری و همسر ناشناسش و البته دختر گل زیبایشان آرزوی سلامتی و خوشبختی داریم.


تصویر شاهرخ استخری به همراه دخترش