کمیل قاسمی کشتی گیر وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد ایران عزیز بعد از واگذاری مدال طلا به حریف ترکش و کسب مدال نقره گفت: همان طور که رقابت فینال را دیدید بسیار سخت بود. رقیب ترک دو سال قهرمان جهان شده است. کشتی‌گیر خوبی است. من هم آمده بودم که طلا بگیرم. متاسفانه نشد و برنامه‌هایی که از قبل داشتم را روی تشک نتوانستم پیاده کنم. حریف ترک از من بهتر کشتی گرفت و توانست مدال طلا را به دست بیاورد.

 

این کشتی گیر غیور در ادامه گفت: حریف آمریکایی خوب بود و حریف گرجی نیز بسیار خوب کشتی گرفت و کشتی سختی بود. یک دور از حریف ترک بیشتر کشتی گرفته بودم. حریف ترک بهتر از من ظاهر شد. اگر نتوانی برنامه‌ای که از قبل داشتی را روی تشک پیاده کنی، نتیجه نمی‌گیری. باید بهتر از این کشتی می‌گرفتم.

کمیل قاسمی پهلوان ایرانی

قاسمی دررابطه با دیدگاه مسیرش در آینده افزود: بعد از ۴ سال فشار تمرینی که داشتم باید استراحت کنم. خصوصا یک سال اخیر که خیلی سختی‌ها را تحمل کردم تا به اینجا برسم و باید چند وقتی استراحت کنم.

 

و در انتها اینچنین گفت که: شک نکنید که در دنیای قهرمانی می‌مانم و بعد از این همه تمرین و زحمت، نیاز به استراحت دارم و با قدرت برمی‌گردم.