روزنامه ایران در مطلبی به ساخته شدن کلیپ حماسی که با هزینه یک میلیاردو دویست میلیون تومانی ساخته شده است انتقاد می کند این روزنامه با تیتر ایستاده با بیت المال خسته نباشی دلاور خسته نباشی پهلوان به هزینه بالای ساخت این ویدئو کلیپ انتقاد می کند.

کلیپ ایستاده با بیت المال خسته نباشی دلاور

روزنامه ایران در مطلبی از هزینه بالای ساخت یک کلیپ حماسی به این شکل گله مند است و معتقد است که یک با مبلغی بسیار کمتر از این و با یک خواننده بسیار مشهور تر نیز میشد این کلیپ را ساخت.
داستان را اینجوری شروع کرده که سه دقیقه اول کلیپ فقط به این می‌گذرد که ما بفهمیم اینجا جنوب کشور است. بعد از سه دقیقه کم کم موسیقی همراه با حمله هواپیما و ناوهای امریکایی شروع به نواختن می‌کند و چهره خواننده نمایان می‌شود.
نگرانی های آقای دلواپیش

آیدین سیارسریع: برخلاف برخی مسئولان بی‌ملاحظه که با اختلاس، حقوق‌های نجومی و ویژه خواری پول ملت را بی‌حساب و کتاب دور می‌ریزند، هنوز پیدا می‌شوند مدیران دلسوز و با مرامی که با حساب و کتاب و خون دل و زحمت فراوان پول ملت را دور می‌ریزند. نمونه‌اش عزیزانی که یک میلیارد و دویست میلیون تومان صرف ساختن موزیک ویدیویی به نام «ایستاده‌ایم 2» کرده‌اند.

البته دوستان همین که ایستاده توانسته‌اند به چنین کار سترگی دست بزنند جای قدردانی دارد، ما هم منکر زحمات ایشان نیستیم ولی انصافاً چگونه یک میلیارد و دویست میلیون تومان صرف ساخت یک کلیپ هفت دقیقه‌ای شده است؟ یعنی اساساً چه دیالوگی بین سفارش دهنده و سازنده اثر به وجود آمده؟ - اصغر؟ + بله آقا؟ - بیا! + جانم آقا؟ - بلدی کلیپ بسازی؟ + نه آقا. – پس این یک میلیارد و دویست رو بگیر برو یه کلیپ حماسی بساز. + چشم آقا. بعد اصغر رفته تیم جمع کرده و نویسنده هم شروع کرده به نوشتن. داستان را اینجوری شروع کرده که سه دقیقه اول کلیپ فقط به این می‌گذرد که ما بفهمیم اینجا جنوب کشور است. بعد از سه دقیقه کم کم موسیقی همراه با حمله هواپیما و ناوهای امریکایی شروع به نواختن می‌کند و چهره خواننده نمایان می‌شود.

خواننده این کلیپ میلیاردی
به قدری مطرح و شناخته شده است که روایت است وقتی چشم دو نفر از اعضای خانواده به طور اتفاقی به کلیپ افتاده چنین دیالوگی برقرار شده: - اینا کی ان بابا؟ هر کی از باباش قهر می‌کنه میاد خواننده میشه. + واقعاً جای تأسفه... چقدرم شبیه حسین ماست! – دور از جون حسین البته. بله... به این ترتیب موسیقی آغاز می‌شود و کشتی و تانک دشمن که خیلی راحت و توریست وار وارد آب و خاک کشور شده‌اند توپ هایشان را درست جلوی پای خواننده و همراهان آن پرتاب می‌کنند که خوشبختانه موفق می‌شوند از روی توپ پریده و ثابت کنند «وسطی» که ما تا امروز به آن به عنوان یک بازی کودکانه نگاه می‌کردیم یکی از تکنیک‌های جنگی است که در نگاه فرماندهان نظامی ما مغفول مانده است.

در ادامه کارگردان که خود را وامدار سینمای هند می‌داند ویدیو را این‌گونه پیش می‌برد که چند تا جوان از جمله خواننده با پرچم ایران وارد آب‌های خلیج فارس شده و با فرو کردن میله پرچم در آب فریاد می‌زنند. این حرکت که از نظر علمی هم کاملاً اثبات شده است موجب ایجاد شدن موج عظیمی می‌شود و ناوهای دشمن را در خود فرو می‌بلعد. یعنی هر وقت دیدید دشمن نزدیک شده یه میله، یه داد... خودش می‌ترسه میره. فقط یک میلیارد و دویست هزینه می‌خواد که اون رو هم دوستان تأمین می‌کنند و مشکلی نیست. خسته نباشی دلاور، خدا قوت پهلوان!

 

منبع: روزنامه ایران