خندوانه


هموطنان بسیار زیادی علاقه مند به شرکت در برنامه جذاب و دیدنی خندوانه هستند و هر روز هم تقاضا برای شرکت در برنامه خندوانه بیشتر می شود با شروع فصل جدید برنامه خندوانه در نوروز 1395 ، رامبد جوان راه ارتباطی جدیدی را برای علاقه مندان به حضور در این برنامه را اعلام کرده است.

برنامه خندوانه

حضور در برنامه خندوانه

به گزارش سلام سینما، سری جدید برنامه خندوانه به زودی آغاز خواهد شد. رامبد جوان در صفحه شخصیش از علاقه مندان به حضور در سری جدید این برنامه خواست هر روز از ساعت ۱۲ تا ۸ شب با شماره زیر تماس بگیرند. رامبد جوان از هم میهنان عزیز خواهش کرد تا فقط در ساعت های اعلام شده ، با شماره تلفن اعلام شده تماس بگیرند و از اشغال کردن شماره، در ساعات دیگر خودداری کنند.

 سری جدید برنامه خندوانه با آغاز سال جدید و نوروز 1395 شروع شد. به گزارش مدیران شبکه 3 سیما، برنامه خندوانه و برنامه پرمخاطب 90 با مجری گری عادل فردوسی پور، پربیننده ترین برنامه های تلویزیون معرفی شده اند این دو برنامه مخاطبان بسیار زیادی را به خود اختصاص داده اند. رامبد جوان، مجری توانای برنامه خندوانه اعلام کرد که افراد علاقه مند به شرکت در این برنامه، می توانند درخواست خود را مبنی بر شرکت در برنامه خندوانه می توانند ارسال فرمایند.

* در ماههای گذشته، دو خط شماره تلفن همراه نیز برای ثبت نام و شرکت در برنامه خندوانه از سوی عوامل این برنامه معرفی شده بود اما به دلیل مزاحمت های پیش آمده این شماره تلفن ها برداشته شدند. به علت درخواست عوامل برنامه خندوانه مبنی بر حذف شماره تلفن همراه از این خبر حذف گردید.
در صورت دریافت اطلاعات جدید برای نحوه حضور در برنامه به اطلاع علاقه مندان به این برنامه خواهیم رساند. علاقه مندانی که تمایل به شرکت در این برنامه می باشند، می توانند از طریق صفحه شخصی رامبد جوان نیز درخواست خود را مبنی بر شرکت در برنامه خندوانه ارسال نمایند.

رامبد جوان با گذاشتن پستی در ایسنتاگرام خود خبر از دعوت و انتخاب کاربران شبکه‌های اجتماعی برای حضور در برنامه «خندوانه»‌ داد.

شرکت در خندوانه

او در صفحه خود نوشت:‌ «سلام به همه، تصمیم گرفتیم به پاس حمایت‌های‌تان هر هفته ده نفر از شما دوستان عزیز که در شبکه‌های اجتماعی عضو هستند و مایلید در برنامه «خندوانه» حضور داشته باشید را به عنوان شرکت‌کننده دعوت کنیم.»

او همچنین درباره نحوه انتخاب نوشته است:‌ «برای شرکت در برنامه فقط کافی‌ست این تصویر را در پروفایل خود منتشر کنید و صفحه من را روی این عکس تگ کنید. من هر هفته ده نفر را به صورت تصادفی از بین کسانی که من را تگ کردند انتخاب می‌کنم.» 

او همچنین در توضیح این کار نوشته: «اینم برای کسانی که می‌گفتن برای حضور در برنامه هر جوری ثبت‌نام می‌کنن جوابی دریافت نمی‌کنن. دوستانی هم که صفحه‌شون بسته هست می‌تونن تو این حرکت شرکت کنند و دقیقا توی روز و ساعتی که می‌خوایم به صورت تصادفی از بین تگ‌ها ده نفر را انتخاب کنمی یک ساعت صفحه‌شونو باز بذارن تا شانس این که انتخاب بشن را داشته باشند.»

* علاقه مندان به حضور در این برنامه می توانند با شماره 22815057 تماس بگیرند. و یا اینکه درخواست خود را ثبت نمایند.

 

*با توجه به احتمال سو استفاده از شماره های تلفن همراه، امکان درج شماره تلفن همراه در کامنت ها مقدور نمی باشد.


نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را برای ما ارسال فرمایید.