در روزهای گذشته شئی در آسمان روسیه دیده شده است که حدس و گمان ها را در مورد واقعیت وجود فرازمینی ها بسیار قوی تر کرده است چرا که از این شئی ناشناس صدها ویدئو و فیلم ضبط شده و هزاران عکس گرفته شده است و همگان متفق القول هستند که این شئی ساخته دست بشر نبوده است.

بشقاب پرنده در روسیه

به گزارش مجله دقدقه روز سه شنبه 22 مارس ویدیویی توسط یک شهروند روسی به نام ویاچسلاو گلوکین در اینترنت بارگذاری شد که نشان می داد یک شیء پرنده ناشناس در آسمان سن پترزبورگ به مدت دو دقیقه در آسمان معلق است.

بر اساس این گزارش، این ویدیو هنگامی گرفته شد که سه نور به صورت یک مثلث در آسمان دیده شد. آن گونه که این ویدیو نشان می دهد این شیء نمی تواند یک هواپیما باشد چون در طول دو دقیقه ای که از آن فیلم گرفته شده است کاملا در آسمان معلق است. به گفته مطلعین بلافاصله پس از ورود این شئع عجیب به داخل جو زمین، دانشمندان ناسا با ارتش امریکا تماس گرفته و جزئیات این شئی را به انها گزارش کرده اند. پس از ان جنگنده های روسی نیز به تعقیب این شئی پرداخته اند روئیت چنین اشیائی در روزگار اکنون، مانند ده های گذشته نیست که تنها از ان چند عکس بی کیفیت وجود داشته باشد چراکه ماهواره های قدرتمند نظامی و جاسوسی کشورهای مختلف و بخصوص امریکا، بلافاصله به تعقیب چنین اشیایی پرداخته و اطلاعات بسیار دقیقی را از انها بدست می اورند.
متاسفانه هیچ خبر دقیقی از جزئیات این شئی پرنده افشا نشده است.

با توجه به توضیحات افرادی که این ویدیو را در یوتیوب مشاهده کرده اند آنان باور دارند که این شیء یک فانوس چینی می باشد.