علت ریزش ممبر کانال

از ابتدای آغاز به کار تلگرام در کشورمان و با ایجاد و راه اندازی میلیونها گروه و کانال تلگرامی، افراد زیادی برای افزایش تعداد اعضای کانال های خود با مشکل جدی مواجه بودند در این میان تنها برخی از کانال ها که دارای توان رقابتی، قدرت مالی و امکانات خاصی مانند سایت های پربازدید بودند توانستند رشد کرده و به درامد های میلیونی دست یابند برخی از افراد هم در دور رقابت جامانده و بالاجبار ساده ترین راه را انتخاب کرده و اقدام به خرید تعداد زیادی ممبر فیک نمودند .

علت ریزش ممبرکانالهای تلگرام در این روزها

بخاطر ارزان بودن قیمت هر هزار ممبر فیک و قابل دسترس بودن آنها و در مقابل دشواری جذب ممبر واقعی برای کانالهای تلگرامی، افراد زیادی اقدام به خرید ممبر فیک(تقلبی) نمودند ممبر فیک با استفاده از شماره تلفن های مجازی و با بهره گیری از "تی دیتا " ایجاد میشد و افرادی که نرم افزار این کار را داشتند می توانستند به تعداد نامحدود از این اعضای تقلبی ایجاد کرده و تعداد اعضای کانال خود را به صورت فیک افزایش دهند و یا اینکه به سایر مدیران کانالها ممبر فیک بفروشند هزینه بسیار پایین این کار که تقریبا برای هر هزار نفر، ده هزار تومان بود مدیران زیادی را ترقیب به خرید این نوع از ممبر های تلگرامی کرد.

تنها خاصیت این ممبرها این بود که افراد با وارد شدن به کانال مورد نظر تعداد بالای اعضای آن کانال را مشاهده کرده و راحت تر جذب ان می شدند و علاوه بر این، مدیران این کانالها از این ترفند برای فروش تبلیغات به سایر مدیران ساده لوح سو استفاده می کردند و پول زیادی را از این راه به جیب می زدند هرچند که افراد خبره با مقایسه میزان بازدید مطالب کانال و تعداد اعضاء حدودا متوجه میزان ممبرهای واقعی ان کانال می شدند. باید خاطرنشان کنیم که ممبر های فیک هیچگونه فعالیتی درکانال نداشته و کمترین تاثیری نیز بر روی بازدید مطالب ندارند به همین خاطر با یک مقایسه ساده بین تعداد اعضا و میزان بازدید هر پست می توان تعداد اعضا واقعی هرکانال را تخمین زد.

دلایل ریزش ممبر تلگرام

ممبر تلگرام

روش افزایش ممبر تلگرام

ریزش ممبرهای کانال ها در این روزها

در روزهای گذشته سونامی عجیبی را در کانالهای تلگرامی شاهد بودیم به این شکل که بسیاری از کانالها تعداد زیادی از اعضا خود را از دست داده و از میزان و تعداد اعضاء انها روز به روز کاسته میشد  دلیل ریزش ممبرکانال های تلگرام تنها بخاطر بروز رسانی جدید پیام رسان تلگرام در این روزها بوده است پیام رسان تلگرام در یک اقدام بزرگ و سراسری، تمام ممبرهای فیک جذب شده در کانالها را حذف کرده و علاوه بر اینها، اعضایی که غیر فعال بوده و هیچ گونه فعالیتی در کانالها را نداشتند را نیز حذف کرد .

اگر دقت کرده باشید قطعا کانالهایی که در روزهای گذشته به آنها وارد می شده اید تعداد زیادی از اعضاء خود را به همین خاطر از دست داده اند کانالهایی با ده ها هزار عضو که به یکباره نیمی از اعضاء انها حذف شدند. خوشبختانه و به خاطر همین اقدام تلگرام، بازار خرید و فروش ممبر فیک کلا تعطیل شده و دیگر کسی اقدام به خرید این دست ممبرهای بی ارزش نمی کند هرچند معدود افرادی که کماکان در خواب زمستانی به سر برده و از اتفاقات روز بی خبر مانده اند به دنبال خرید ممبر فیک می باشند.

این مطلب از سوی گروه مشاورین برتر تهیه شده است این گروه از ابتدای شروع به کار پیام رسان تلگرام با خرید و فروش این گونه ممبرها مخالف بوده و همیشه مشتریان خود را از هزینه کردن در این راه منع کرده است. باید خاطر نشان کنیم که تنها راه رشد مداوم و با دوام کانالهای تلگرامی تنها جذب ممبر واقعی می باشد و تاکید می شود از هزینه کردن در اینگونه راهها باید به شدت پرهیز کرد. یکی از بهترین شیوه های افزایش ممبر واقعی تلگرام، تبلیغ در کانالهایی با تعداد زیادی ممبر واقعی است گروه مشاورین برتر دارای چندین کانال کوچک و بزرگ بسیار ارزشمند با موضوعات مختلف بوده که برای کمک به رشد کسب و کار جوانان عزیز هموطن، تعرفه تبلیغ در این کانالها را به پایین ترین حد ممکن کاهش داده است تا همگان توانایی تبلیغ و گسترش کسب و کار خود را در تلگرام داشته باشند.

بهترین روش افزایش ممبرتلگرام


تهیه شده در گروه مشاورین برتر

linkbuilding@