سپیده ذاکری به شبکه جم پیوست


سپیده ذاکری هم به شبکه جم تی وی GEM TV پیوست پس از پیوستن سپیده ذاکری به شبکه جم GEM این بازیگر زن سینما و تلویزیون سابق کشورمان عکس های متعدد بی حجابی خود را در فاضی مجازی منتشر کرد تا خبر پیوئستن سپیده ذاکری به شبکه جم را تایید کرده باشد. متاسفانه مدتی است که شاهد پیوستن بازیگران البته نه چندان مشهور کشورمان به شبکه منحوس جم تی وی هستیم این بازیگران زن بلافاصله پس از پیوستن به شبکه جم تی وی GEM TV عکس های بی حجابی خود را منتشر می کنند که این کار هم در راستای سیاست های بی اخلقی شبکه جم GEM می باشد.

پیوستن سپیده ذاکری به شبکه جم

پس از پیوستن بازیگران زیادی به شبکه جم تی وی GEM TV نوبت به سپیده ذاکری رسیده بود تا به شبکه جم بپیوندد شبکه منحوس جم تی وی مدتهاست که سیاست دقیقی در مورد جلب هنرمندان و عوامل فیلمساز کشورمان را به شبکه خود در پیش گرفته است از اولین بازیگران زنی که به شبکه جم پیوستند می توان به صدف طاهریان و چکامه چمن ماه اسم بارد اما پس از آن بازیگران دیگری نیز به این شبکه پیوستند نکته جالب پیوستن بازیگران زن به شبکه جم تی GEM TV کشف حجاب آنان بلافاصله پس از پیوستن به این شبکه است بطوریکه تمام بازیگران زنی که تاکنون به شبکه جم تی GEM TV پیوسته اند بلافاصله پس از پیوستن به این شبکه عکس های بی حجابی از خود را منتشر کرده اند گویا تنها مشکل انها در کشور داشتن حجاب بوده است.

سپیده ذاکری بازیگر زن کشورمان که سابقه حضور در سریال روزگار قریب را نیز در کارنامه اش دارد, به شبکه جم پیوست!
سپیده ذاکری در شبکه جم

سپیده ذاکری به شبکه جم پیوست

سپیده ذاکری بازیگر سریال «روزگار قریب» به شبکه ماهواره ای جم پیوست.

سپیده ذاکری بازیگر فیلم ها و سریال هایی چون «روزگار قریب» و «دل شکسته» مدتی است که به ترکیه مهاجرت کرده و مشغول بازی در سریال «سال های عاشقی» به کارگردانی محسن ربیعی است.


عکس سپیده ذاکری

عکس سپیده ذاکری


 

ربیعی که پیش از این کارگردان فیلمهایی چون «بازنشسته‌ها»، «زخم عشق» و «راز خانه بهجت» بوده است، نیز مدتی است به جم پیوسته و در نخستین همکاری اش با این شبکه، اقدام به ساخت مجموعه «سال های عاشقی» کرده است.