منتشر شدن اخباری مبنی بر رسوایی اخلاقی سعید طوسی قاری قران

رسوایی اخلاقی قاری قرآن

شایعه تجاوز جنسی سعید طوسی به شاگردانش

توطئه صدای امریکا در تخریب چهره ها

صدای آمریکا فایل ویدئویی را منتشر کرده است که بیان می کند که سعید طوسی قاری قرآن از شاگردان خود استفاده جنسی می کرده است

این روزها در شبکه های مجازی بحث داغی در مورد شایعات موجود در مورد رسوایی اخلاقی سعید طوسی از قاریان باسابقه قرآن کشورمان بالا گرفته است در ادامه می توانید این کلیپ را مشاهده نمایید.

آیا رسوایی اخلاقی سعید طوسی قاری قران حقیقت دارد؟

شایعه تجاوز جنسی سعید طوسی به شاگردانش

این روزها و در شبکه های اجتماعی خبر و یا شایعه تجاوز جنسی سعید طوسی یک قاری قرآن کریم به شاگردانش نقل محافل شده و احساسات مردم را برانگیخته است احتمال اینکه این خبر واقعیت داشته باشد بسیار اندک است اما برخی از افراد نیز با ندانم کاری بر این شایعات دامن زه و بدون اطلاع از واقعی و یا دروغ بودن آن، این قاری قرآن را زیر سوال می برند.

تجاوز جنسی سعید طوسی به شاگردانش

در روزهای گذشته صدای آمریکا یک فایل ویدئویی منتشر کرد که در ان ادعا شده است که سعید طوسی یک قاری برجسته قران کریم از شاگردان خود استفاده جنسی می کرده است آیا این امکان وجود دارد فری که روح و جانش با کلام مقدس قرآن کریم آشنا شده باشد بتواند به چنین اعمال پلیدی دست بزند؟ بی شک این نیز ا توطئه های دشمنان می باشد تا وجهه افراد را خراب کنند. فیلمی منتشر شده از تماس تلفنی جعلی شبکه مزدور آمریکا با قاری برتر کشور حاج سعید طوسی جهت مخدوش کردن این شخصیت محترم که چند روزی است شایعه تجاوز جنسی وی به شاگردانش را در فضای اجتماعی منتشر می کند. اما همه عزیزان و هم میهنان می دانیم که صدای آمریکا سالهاست در خدشه دار کردن چهره ها و شخصیت های محبوب داخلی تلاش می کند که خوشبختانه بی نتیجه مانده است. برای حاج سعید طوسی قاری قرآن و افتخار کشورمان آرزوی سلامتی و سربلندی داریم.

سعید طوسی در پاسخ به این شایعات بیانیه ای را صادر کرده است تا به شایعات در مورد خود پایان دهد او مدعی شده است که تمام این حرف ها توطئه دشمنان قران است.

انتشار فیلم رسوایی اخلاقی سعید طوسی قاری قرآن
جنجال تجاوز سعید طوسی به شاگردانش
انتشار فیلم رسوایی اخلاقی سعید طوسی قاری قرآن

انتشار فیلم رسوایی اخلاقی سعید طوسی قاری قرآن


 

برای مشاهده و دانلود اینجا کلیک کنید.

دانلود کلیپ مربوط به رسوایی اخلاقی سعید طوسی از تلگرام