صابون و کرم گوری Goree

بسیاری از افراد بخاطر زندگی در مناطقی با آب و هوای گرم و خشک مانند نقاط مرکزی کشورمان و یا بدلایل دیگر، دارای پوستی تیره تر نسبت به سایر افراد می باشند این تیرگی ممکن است بصورت لک های درشت و کم رنگ و یا بصورت لک هایی کوچک، وجود داشته باشند. وجود چنین عوارضی بر روی پوست و خصوص بر روی پوست صورت و دستها، باعث کاهش سطح زیبایی افراد و بخصوص در بانوان می شود.  


شفافیت و درخشان شدن پوست صورت

کشور ما به عنوان یکی از پرمصرف ترین کشورهای وارد کننده و مصرف کننده لوازم آرایشی شناخته شده است بسیاری از بانوان ماهیانه صدها هزارتومتن هزینه، صرف خرید لوازم آرایشی مختلف می کنند در این میان محصولاتی که برای شفافیت و روشن تر شدن پوست صورت می باشند نیز از مصرف بسیار بالایی برخوردارند.

خرید انواع و اقسام کرم و صابون های داخلی و خارجی با قیمت هایی بعضا تا چند صدهزارتومان. که در بیشتر اوقات کار همان محصولات بسیار ارزانتر را نیز انجام می دهند. متاسفانه محصولات با کیفیت ارزانقیمت بخاطر نداشتن تبلیغات مناسب، برای افراد ناشناخته بوده اند .

یکی از محصولات آرایشی بهداشتی که تاثیر بسیار خوبی در روشن و شفاف کردن پوست بدن و بخصوص دست و صورت دارد، " کرم و صابون گوری " GOREE می باشد این کرم صابون چندین سال است که در بازار موجود است و افراد زیادی نیز از آن استفاده کرده اند

بدون بازگشت تیرگی و لک های صورت

کرم و صابون گوری، رفع تیرگیی پوست، ضد لک  و درخشان کننده

این صابون بخاطر خاصیت لایه برداری قوی، با پاکسازی سطح پوست از سلول های مرده درخشندگی را به پوست باز می گرداند و از قیمت بسیار ماسبی نیز در برابر ده ها مدل کرم و صابون های مختلف و با قیمت های چندصدهزار تومانی دارد.

دکتر محمد رضا پور هادی، متخصص پوست و مو در این باره می گوید: برخی از کرم ها و صابون های آرایشی فاقد کیفیت لازم می باشند و از مواد شیمیایی مختلفی در تولید انها استفاده می شود بخاطر همین به پوست بدن آسیب می رساندد .


افرادی که تمایل به تهیه کرم و صابون گور می باشند می توانند از طریق وبسایت فروشگاهی معتبر و شناخته شده " نیک خرید " این محصول را تهیه نمایند باید خاطر نشان شویم که متاسفانه نمونه های تقلبی کرم و صابون گوری نیز در بازار موجود بوده و با قیمت های متفاوتی به فروش می رسد .

فروشگاه اینترنتی نیک خرید، به ادرس WWW.NIKKHARID.COM  دارای سابقه ده ساله در تهیه و توزیع محصولات آرایشی بهداشتی و محصولات دیجیتال بوده و همچنین دارای نماد اعتماد الکترونیک و سایر مجوزهای لازمه می باشد به همین خاطر، می توان با خیال آسوده تری نسبت به سایر فروشگاهها از این فروشگاه محصولات مورد نظر را تهیه کرد.


آدرس فروشگاه اینترنتی نیک خرید

WWW.NIKKHARID.COM