نوشته جنجالی بهاره رهنما در مورد زنان

بهاره رهنما یکی از مشهورترین بازیگران زن سینما و تلویزیون کشورمان است که از محبوبیت زیادی نیز برخوردار است اما چیزی که بهاره رهنما را در این روزها سرتیتر همه خبرها کرده نوشته بهاره رهنما در مورد زنان است نوشته بهاره رهنما در مورد زنان  امروز در شبکه های مجازی سروصدای بسیار زیادی به پا کرد و زنان و دختران با انتقادهای شدید به بهاره رهنما حمله کردند.

نوشته بهاره رهنما در مورد زنان

بهاره رهنما که از بازیگران پرکار و محبوب سالهای گذشته سینما و تلویزیون کشورمان می باشد که فعالیت بسیار زیادی نیز در شبکه های اجتماعی و نویسندگی بر روی وبلاگش دارد او رابطه خوبی با هوادارانش داشته و این رابطه دوسویه را همیشه حفظ کرده است اما اینبار بهاره رهنما با نوشته خود دل بسیاری از هوادارانش را رنجاند. نوشته بهاره رهنما با این مضمون بوده است که زنان از شخصیت اخلاقی ثابتی برخوردار نیستند.

مضمون نوشته بهاره رهنما در مورد زنان و در توئیترش

بهاره رهنما متنی عجیبی درباره زنان نوشته است که در ادامه آن را مشاهده می کنید.
نوشته بهاره رهنما در توئیترش

بهاره رهنما بازیگر کشورمان در حساب توئیتر خودش, متنی عجیب را منتشر کرده است.

بهاره رهنما در اکانت خود نوشته است:


نوشته بهاره رهنما در مورد زنان


با انتشار نوشته بهاره رهنما در مورد زنان در شبکه های مجازی، انتقادات بسیار زیادی از سوی زنان و کاربران به نوشته بهاره رهنما ارسال شد کاربران با هجوم به حساب توئیتر بهاره رهنما از توئیت وی انتقاد کردند. با وجود انبوه انتقادات ارسال شده در حساب توئیتر بهاره رهنما، او نه تنها از عقیده خود عقب نشینی نکرده که برعکس بر این  باور خود پافشاری نیز کرده است بطور مثال در پاسخ به کامنت  یکی از کاربران بنام مستوره که از وی انتقاد کرده بود نوشت: من به زنان احترام میزارم چون خودم هم زن هستم ولی ما زنها برخلاف مردان شخصیت متفاوتی داریم و نباید اون رو کتمان کنیم