پیامک های عاشقانه

گاهی میخواهید به کسی که دوستش دارید اس ام اس بدهید و علاقه خود را ابراز کنید اما نمیدانید چه باید بفرستید. در این پست ما برای شما اس ام اس های اماده شده ای را گردآوری کرده ایم تا به کسانی که دوستشان میدارید تقدیم کنید.

زیباترین پیامک های عاشقانه

الان که این را می نویسم
ساعت دقیقا راس نبودن توست.
تو هر موقع دلت خواست، بخوان


من به همه ی روزهای هفته محتاجم
به تمام ساعت هایش…
باتمام جزئیاتش…
تابگویم درنبودنت چقدردلتنگتم…



تب کردن تو ؛
مردن من
هر دو بهانست …!
عشق است
که میان
” من و تو ”
در تب و تاب است


زمان
غارتگر عجیبی است
همه چیز را بی اجازه می برد
تنها
یک چیز را همیشه فراموش میکند
حس دوست داشتن تورا…


می گویند
فاصله
عشق را تهدید می کند !
دروغ می گویند
من هرچه از تو دور شدم
دلتنگ تر
شدم


چشمهایم را می بندم
ظاهر میشوى
پشت پلک هایم مگر
اتاق ظهور عکس هاى توست؟!!

نوشته می شود :زندگی
خوانده می شود :تنهایی
و معنای آن مرگ است


بعضی حرف ها را نباید زد
بعضی حرف ها را نباید خورد
بیچاره دل چه می کشد میان این زد و خورد !


همیشه از آمدن ن بر سر کلمات می ترسیدم
ن داشتن تو
ن بودن تو
ن ماندن تو
کاش اینبار حداقل دل واژه برایم می سوخت و خبری میداد از ن رفتن تو


خدایا ببخش که امانت دار خوبی نبودم
دلی که داده بودی شکست !


سکوت و صبوری ام را
به حساب ضعف و بی کسی ام نگذار ،
دلم به چیزهایی پای بند است
که تو یادت نمی آید..


سخت نیست
دردناک است
از بی کسی حرف هایت را به خودت بزنی