نقاشی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست که برای تحصیل به پاریس رفته بود برای تعطیلات سال نو به زادگاهش بازگشته است او با انتشار عکس هایی از خود و کار دستی هایش نوروز پیش رو را به مردم تبریک گفته و در مورد برخی مسائل نیز ابراز نظر کرده است.

 نقاشی های الناز شاکردوست

به گزارش پارس ناز الناز شاکردوست کافى است افکار خود را به سمت نقش مورد نظر هدایت کنید و سپس خواهد دید که تمامى فیـزیـک شما در اختیار ذهن کنترل شده شما شکل مى گیرد.امروز سر کلاس دانشگاه کاردستى ام با تکه اى خمیر.

 کاردستی الناز شاکردوست

من فقط میخواستم هرآنچه که در ذهنم است بدون آنکه فکر کنم با این خمیر شکل دهم که این جملات شبیه شعر هم بى هوا در سَرَم پیچیـد.بى شک روزى پرنـده اى خواهد آمد و بر طناب دارى که روزى آخرین امید یک دیوانه بود لانه اى خواهد ساخت پُر از عشق


بچه هایش پـرواز را یاد خواهند گرفت و زمانى که تــو در میان روزمــرگى هایت بى هدف در زیر سایه این درخت مشغول شمردن فصل هاى زنــدگى ات هستى،ناگهان لحظه اى آواز این پرنـده حواست را از هرچه پوچیست در هم میشکند و تــــــــو یادت میافتد که ” لبخـندش چقدر زیبـا بود!

کاردستی جنجالی شاکردوست

خمیر همان است، این ذهن ماست که آن را به هرشکلى که مى خواهد تبدیل مى کند طناب دار یا پروانه اى زیبا ،بازیـگرى هم همینطور است! این خمیر وجودى را چنان باید تربیت کرد که همیشه آماده انعطاف پذیرى در گونه هاى مختلف باشد و مهم تَر آنکه در شکل گیرى درست و مراقبت آن وجود یک هدایتگر خوب (کارگردان) سهم بسزایى خواهد داشت. گفته می شود الناز شاکردستی با ارائه پروانه در نماد آزادی و درخت و چوبه اعدام، به اعدام و خشونت در سراسر جهان اعتراض کرده است.

پیشاپیش ماهم نوروز باستانی و زنده شدن طبیعت را به الناز عزیز و خانواده محترمش تبریک گفته و برای او آرزوی شادی و سلامتی می کنیم.