شما هم دوست دارید تا از طریق این مسنجر که روزانه ساعات زیادی را به تفریح و وقت گذرانی در آن مشغول هستید، به درآمد  دست پیدا کنید؟

 

 

 

صفرتا صد کسب درآمد از اینترنت

امروزه، مسنجر تلگرام، به عنوان بخش بسیار مهمی از فضای مجازی در جهان و بخصوص در کشورما فعالیت می کند بخش بسیار زیادی از فوش محصولات در اینترنت ب تلگرام انتقال یافته و افراد با خلاقیتهای خود از ظرفیت های بسیار بالای کسب درآمد تلگرام استفاده های بیشماری می برند.

کارشناسان بر طبق آخرین آمارها و بررسی های انجام شده به این نتیجه رسیدند که از هر 100 نفری که یک کالا را در تلگرام مشاهده کنند یک نفر آن را خریداری می کند. بر اساس این آمار شما تصور کنید که یک کانال تلگرامی داشته باشید که درآن 100 هزار نفر عضو وجود داشته باشد. حال اگر شما یک محصول به ارزش 1000 تومان را در آن کانال برای فروش بگذارید 100 نفر آن محصول را خریداری میکنند که سود به دست آمده برای شما میشود 1 میلیون تومان!! درست است 1 میلیون تومان تنها برای یک محصول به ارزش 1000 تومان !!! حال اگر شما محصولاتی با قیمت های بالاتر و تعداد بالا تر را برای فروش قرار دهید میتوانید پیش بینی کنید که چه سودی برای شما حاصل میشود؟!

احتمالا الآن با خود میگویید که افزایش ممبر کانال تلگرامی کا بسیار دشواری است و همچنین ما محصولی برای فروش نداریم پس باید چه کار کنیم؟؟ پس ادامه مطلبو بخون متوجه میشی.

 

 

 

 


بخاطر مشکلات فراوان مدیران کانال های تلگرامی در افزایش تعداد ممبر های کانال خود، گروه مشاورین برتر بر این شد تا با تهیه پکیجی کامل و جامع که از ابتدا و به زبانی کاملا مفهومی و قابل درک برای همه، پکیج آموزشی را تهیه نماید تا افرا بتوانند با مطالعه این اموزش ها، تعداد اعضائ کانال خود را افزایش داده و از ان کسب درامد نمایند در این بسته، ساده ترین راههای افزایش ممبر کانال و همچنین بهترین راههای کسب درامد از تلگرام را بصورت کامل توضیح داده ایم.

، بسته ای را با عنوان ” صفر تا 100 کسب درآمد از اینترنت ” برای شما آماده کرده است و در این بسته به شما آموزش می دهیم که چگونه یک کانال در مسنجر تلگرام ایجاد کنید و سپس با روشی که بر اساس تجربه در این راه به دست آمده است به سرعت و به صورت رایگان اعضای کانال خود را منفجر کنید. همچنین آموزش می دهیم که چگونه محصولی برای فروش در کانالتان تهییه کنید. علاوه بر این ما در این بسته انواع روش های دیگر را برای کسب درآمد از تلگرام به شما آموزش می دهیم تا شما بتوانید پس از مطالعه این بسته کسب درآمد از تلگرام را آغاز کنید.

 

آموزش ساخت کانال در مسنجر تلگرام (اندروید-ویندوز)

ترفند افزایش سریع اعضای کانال تلگرام بصورت رایگان + فایل ویژه (اختصاصی)

آموزش دیگر راه های افزایش اعضای کانال تلگرام

توصیه هایی برای کمک به جذب اعضاء

آموزش سه راه تهییه محصول برای عرضه در کانال تلگرام

آموزش کسب درامد از تلگرام از طریق تبلیغات

آموزش کسب درآمد از تلگرام از طریق برگزاری کلاس آنلاین

آموزش کسب درآمد از تلگرام از طریق ساخت ربات

آموزش کسب درامد از تلگرام از طریق خدمات تلگرامی

چالش های تلگرامی فرصتی برای کسب درآمد( ویژه)

 

 مطمئنیم که شما میتوانید با مطالعه این مطلب شروع به کسب درآمد کنید . بخاطر اینکه تمام مطالب این مجموعه آموزشی برای همه افراد و با سطح سواد اینترنتی مختلف قابل فهم و عملی باشد، سعی کرده ایم تا با ذکر مثالهای عملی از روش های افزایش ممبر و همچنین روش های متنوع و عملی کسب درامد از تلگرام، به گسترش فرهنگ استفاده حرفه ای از تلگرام در کشور کمک کوچکی کرده و در روند ایجاد کسب و کارهای کوچک و بزرگ اینترنتی و کمک به جوانان برای کسب درامد، قدم کوچکی را برداشته باشیم

در این مجوعه، علاوه بر دهها روش ساده افزایش اعضاء در کانال تلگرام، ادرس تعداد زیادی از سوپر گروهها نیز قرار داده شده است که با ارسال لینک تبلیغاتی کانال خود به آنها، می توانید به راحتی صدها عضو جدید برای کانال خود جذب کنید و از قابلیت ها و ظرفیت های اینگونه گروهها استفاده نمایید.

 

توضیحات لازم در بالا خدمت شما ارائه شد. در صورتی که به راهنمایی بیشتری در این زمنه نیاز داشته باشید،  میتوانید با اراسال پیام به آدرس تلگرامی LINKBUILDING@ و یا برقراری تماس تلفنی با دفتر گروه مشاورین برتر، از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید..

 

 احتمالا تاکنون با تبلیغات مختلفی در خصوص پکیج های کسب درآمد مواجه شده ای و شایدم بارها این پکیج ها را خریداری کرده باشید اما به نتیجه ای نرسیده باشید تمام سعی ما بر این بوده است تا با ارائه خدمتی ارزشمند، شمارا در رسیدن به اهدافتان یاری نماییم.

 

 

ممبر فیک نداریم

برای دانلود کلیک کنید