کاندوم خارددار درشت

در روزهای گذشته تعداد زیادی از سایتهای ایرانی بصورت دسته جمعی، یک گاف بسیار بزرگ دادند البته این گاف، در نوع خود بسیار جالب و خنده دار بود به این صورت که محفظه های جدید تولید شده برای بسته بندی و نگهداری کاندوم با اشکال مختلف را به عنوان محفظه های جدید تولید شده برای نگهداری سبزیجات معرفی کردند.

این وبسایتها بدون آنکه اطلاع دقیقی از کاربرد این محفظه ها داشته باشند، آنها را محفظه های کوچک و مفیدی معرفی کردند که خانم های خانه دار برای بسته بندی و نگهداری سبزیجات در منزل، می توانند از انها استفاده کنند.

این گاف، بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته و باعث خنده بسیاری از کاربران اینترنتی بوده است.

 

گاف سایت‌های ایرانی درباره کاندوم (عکس) 

شماری از وب‌‌‌سایت‌های خبری ایران ابتکار یک طراح تایوانی در طراحی بسته‌بندی کاندوم در شکل میوه های مختلف را با عنوان خبر «اختراع بسته‌بندی جالب برای سبزیجات» منتشر کردند

کاندوم

اخبار گوناگون،گاف سایت‌های ایرانی درباره کاندوم: شماری از وب‌‌‌سایت‌های خبری ایران ابتکار یک طراح تایوانی در طراحی بسته‌بندی کاندوم در شکل میوه های مختلف را با عنوان خبر «اختراع بسته‌بندی جالب برای سبزیجات» منتشر کردند.
کاندوم زنانه
به گزارش ایران مطلب به نقل از خبرنگاران جوان، "گوان-هائو پان” بسته‌بندی کاندوم‌ها را  در تیوب‌هایی به رنگ سبزیجات طراحی کرده است.

کاندوم خار درشت

گاف سایت‌های ایرانی درباره کاندوم (عکس) 

این کاندوم‌ها که "راهنمای عشق” (Love Guide) نام‌گذاری شده‌اند، از خیار تا کدو سبز دسته‌بندی شده‌اند. سه طرح دیگر نیز به شکل موز، هویچ، و شلغم هستند. داخل هر تیوب نیز ۱۲ عدد کاندوم وجود دارد که به شکل برش‌هایی از هر میوه یا سبزی، طراحی شده‌اند.
گاف سایت‌های ایرانی درباره کاندوم (عکس) 
گفتنی است این خبر در وب‌سایت‌ها و روزنامه های داخلی به عنوان «بسته‌بندی جالب و خلاقانه سبزیجات برای افرادی که در هنگام خرید، بیشتر از نیاز ممکن خرید می‌کنند» منتشر شده است که عکس‌های این "گاف" را می‌توانید در میان تصاویر ببینید.

کاندوم لاتکس

 

 

کاندوم تاخیری