عضویت در گروههای مستهجن و غیر اخلاقی

عضویت در برخی از گروه های مستهجن قوانین خاص خود را دارد. این روزها و با گسترش شبکه های اجتماعی و مسجنرهای پرقدرتی مانند تلگرام و اینستاگرام، افراد در معرض خطهای فراوان عضویت در گروه های مستهجن و غیراخلاقی قرار دارند. باید توجه داشته باشید که عضویت در این گروهها چه عواقب خطرناکی می تواند برای شما داشته باشد.
به گزارش خبرنگاران؛ در نرم افزارهای ارتباطی تلگرام، وایبر، تانگو، لاین، واتس اپ، کوکو و … گروه های متعددی تشکیل شده اند که کار ویژه برخی کاربران در آنها  چت های مستهجن است؛ موضوع نگران کننده این است که تعداد این گروه ها رو به افزایش است و مهم تر از همه این است که با برنامه ریزی بلند مدت نهاد خانواده و اخلاق را در سطح گسترده ای در جامعه هدف قرار داده اند.


عضویت در گروههای مستهجن و غیر اخلاقی

مسجنرهای قدرتمندی مانند تلگرام و اینستا گرام، بیشترین حجم مخاطب را در کشور ما به خود اختصاص داده اند و جوانان و نوجوانان بسیار زیادی را مخاطب خود قرار داده اند عده ای هم از شرایط موجود سوء استفاده کرده و با ایجاد گروههای غیر اخلاقی و مستهجن، افکار این افراد را تخریب کرده و زندگی و آینده این افراد را با خطر جدی مواجه می کنند.این نرم افزارها یکی پس از دیگری آمدند و به اندازه ای مورد استقبال قرار گرفتند که این روزها، به بخش جدانشدنی و مهمی از زندگی میلیون ها انسان در جهان و ایران تبدیل شده اند. این روزها، استفاده از این نرم افزارهای ارتباطی در ایران، به اندازه ای پر رنگ شده که بدون شک، بسیاری از کاربران ایرانی به معنای واقعی به آنها «معتاد» شده اند!
عضویت در گروههای مستهجن و غیر اخلاقی

اعتیاد وایبری، واتس اپی، تانگویی، لاینی، کوکویی و تلگرامی در میان چندین میلیون کاربر ایرانی، به یک معضل تبدیل شده است. این معضل، زمانی بغرنج تر می شود که عده ای، وجدان، اخلاق و معنویت را در استفاده از این نرم افزارها کنار می گذارند و با رویکردی هنجارستیز و ارزش گریز از آنها استفاده و یا بهتر است بگوییم سوء استفاده می کنند.

از آنجا که عموم این نرم افزارها قابلیت تشکیل گروه و تجمعات مجازی را دارند، در حال حاضر، گروه های گوناگونی در وایبر، واتس اپ، لاین، تلگرام و … با عناوین هنری، فرهنگی، سرگرمی، ادبی، سیاسی، خبری، ورزشی و … تشکیل شده اند.

هر چند در برخی از این گروه ها به واسطه گزینش افراد سعی می شود که رفتارها به صحت نزدیک باشد اما در بیشتر این گروه ها، حواشی ها مانند پرخاشگری، اهانت، نزاع های مجازی، سوء استفاده های جنسی و مواردی از این دست پررنگ است.
عضویت در گروههای مستهجن و غیر اخلاقی
در بسیاری از این گروه ها، پسران و مردانی هستند که در ظاهر و در چت های گروهی، حفظ ظاهر می کنند و خود را موجه و متشخص نشان می دهند اما پس از شناسایی دختران و زنان، در چت های خصوصی با آنان تلاش می کنند روابطی خارج از چهارچوب های شرعی و اخلاقی شکل دهند.

حمله آنلاین به نهاد خانواده و اخلاق + گزارش

نکته جالب اینجاست که در این گروه ها که در ظاهر تلاش می کنند رفتارشان صحیح باشد، حریم محرم و نامحرم در بسیاری از موارد می شکند! برای نمونه، مرد نامحرم، برای زن و یا دختر نامحرم حاضر در گروه، شکلک(استیکر) بوسه، چشمک، گل و … ارسال می کند و یا برعکس!

بسیاری از مردان متاهل و زنان متاهل حاضر در این گروه ها، ساعات زیادی از وقت خود را که باید صرف خانواده کنند، در این گروه ها سپری می کنند و این حضور تا نیمه های شب هم و حتی تا سپیده دم ادامه دارد! اما برای اینکه دقایقی را در کنار خانواده صرف کنند تفره می روند چرا باید مردان متاهل اوقات با ارزش خود را در چنین محیط هایی سپری کنند؟ آیا شرم اور نیست که مردان متاهل، وقت خود را در گورههای غیر اخلاقی و مستهجن سپری کنند؟ اینگونه محیط ها کوچکترین بار ارزشی نداشته و تنها با بازگو کردن اراجیف و مطالب بی ارزش، وقت خود را هدر می دهند و آینده زندگی خود، همسر و فرزندانشان را نیز به خطر می اندازند.

در کنار این گروه ها، گروه های دیگری هم فعالیت دارند که به طور صریح، فعالیت مستهجن و مبتذل دارند. عریانی گپ و گفت ها و متن های ارسالی در این گروه ها به اندازه ای وقیحانه و زشت است که هر چه سریع تر باید فکری به حال نا آرام شبکه های اجتماعی کرد.
عضویت در گروههای مستهجن و غیر اخلاقی

* گروه‌های شیطانی در نرم‌افزارهای ارتباطی «حیا» را ذبح می‌کنند

گروههای مستهجن تلگرامی اسامی و عناوین زننده ای برای خود بر می گزینند؛ «زیر…ی ها»، «… آنلاین»، ، «دلدادگان …» و … برخی از این عناوین هستند. گاهی هم عناوین در ظاهر متعارفی برای خود انتخاب می کنند: «رابطه آزاد»، «خودمونی ها»،«مثبت ۱۸»، «باجنبه ها» و …

در این گروه ها، مردان متاهل، زنان متاهل و دختران و پسران مجرد حضور دارند. از قوانین این گروه ها این است که هر نوشته ای باید، بار جنسی داشته باشد! نکته جالب اینکه در بسیاری از این گروه ها، پس از ورود عضو یا اعضای جدید، به آنان گفته می شود که اگر جنبه و ظرفیت ندارند گروه را ترک کنند!

جک ها، احوالپرسی ها، بحث ها، مزاح ها و هر چیز دیگری باید در این گروه ها جنسی باشد. هر گونه رفتار و یا گفتار حیامدارانه در این گروه ها ممنوع است!

 

* اکران نمایش بی بند و باری مجازی!

در برخی از این گروه های شیطانی وقاحت تا جاییست که افراد باید به صورت مجازی و در حضور جمع، رابطه جنسی نامشروع مجازی برقرار کنند! در کنار این رفتار شیطانی، انواع عکس ها و کلیپ های صددرصد مستهجن در این گروه ها بارگذاری و منتشر می شود! همچنین، در برخی از این گروه ها فیلم های مستهجن خرید و فروش می شوند.

 

* دنیای مجازی به دنیای حقیقی ختم می‌شود

اما نکته قابل تامل این است که فعالیت این گروه ها فقط به روابط مجازی ختم نمی شود بلکه پس از مدتی، قرار و مدارها برای ملاقات های بیرون از وایبر، واتس اپ، لاین و تلگرام گذاشته می شود تا این پروژه های شیطانی در عالم واقعیت هم رخ دهد.

حمله آنلاین به نهاد خانواده و اخلاق + گزارش

* چت‌های مستهجن برای اخاذی


در مواردی، عده ای از این منحرفان اخلاقی پس از جلب اعتماد و شناسایی افراد، با انجام چت های مستهجن، از آنها در اصطلاح «آتو» گرفته و اقدام به اخاذی می کنند. در یکی از این موارد، پس از جمع آوری سند، از یک زن متاهل که اقدام به همراهی و فعالیت در این گروه مستهجن کرده بود، شیادان ۵۰ میلیون تومان طلب و تهدید کرده بودند که در صورت عدم پرداخت این مبلغ، اسناد در اختیار همسر وی قرار می گیرد.

حمله آنلاین به نهاد خانواده و اخلاق + گزارش

این شیادان از طریق شماره تلفن( که در اکثر این نرم افزارها قابل رؤیت و در دسترس همه اعضاست) و نیز از طریق آدرس(لوکیشن) درج شده در این نرم افزارها، مشخصات دقیق و آدرس طعمه خود را به دست می آورند.


افزایش عضو تلگرام ,افزایش عضو در channel ,افزایش عضو در چنل ,افزایش عضو در چنل های تلگرام ,افزایش عضو در کانال تلگرام,افزایش عضو کانال تلگرام,افزایش ممبر اعضا, دانلود رایگان نرم افزار افزایش عضو کانال تلگرام,افزایش ممبر ایرانی تلگرام,افزایش ممبر ایرانی کانال تلگرام,افزایش ممبر تضمینی تلگرام,افزایش ممبر تلگرام,افزایش ممبر تلگرام ,افزایش ممبر تلگرام ,افزایش ممبر تلگرام ,کانال ,افزایش ممبر تلگرام ,کانال تفریحی علمی ,افزایش ممبر تلگرام, کانال ورزشی,افزایش ممبر تلگرام ,کانال گردشگری,افزایش ممبر تلگرام گردشگری,افزایش ممبر در تلگرام,افزایش ممبر در چنل تلگرام,افزایش ممبر در کانال تلگرام,افزایش ممبر کانال تلگرام,افزایش ممبر کانال تلگرام جواهرات,افزایش ممبر کانال تلگرام رایگان,افزایش ممبر کانال تلگرام گردشگری, اموزش حذف اکانت تلگرام,افزایش کاربرکانال تلگرام,افزایش کانال تلگرام,اموزش حذف اکانت تلگرام تصویری, امکانات واتس‌اپ تلگرام وایبر و لاین ایدی مدیربرای اولین بار در ایران, افزایش اعضای کانال های تلگرام,برترین ربات ها و کانال های تلگرام,تبلیغ در هایک,تبلیغات در هایک,تبلیغات هایک,تبلیغات تلگرام,تبلیغات در بستر کانالتبلیغات در تلگرامتبلیغات در کانال تلگرامتبلیغات کانال تلگرامترفندی برای افزایش اعضا در کانال تلگرامتلگرامجستجوهای مربوط به افزایش عضو کانال تلگرام,حذف اکانت تلگرام ,خرید ممبر تلگرام,خرید ممبر تلگرام,خرید ممبر تلگرام کانال ورزشی,خرید ممبر تلگرام کانال پزشکی,خرید ممبر کانال تلگرام گردشگری,خرید کاربران تلگرام ,درامد مدیر کانال تلگرام گیزمیز,خط مجازی تلگرام,دانلود رایگان برنامه افزایش اعضای کانال تلگرام,دانلود رایگان ربات افزایش اعضای کانال,دانلود نرم افزار افزایش عضو,دانلود نرم افزار افزایش عضو کانال تلگرام,دانلود نرم افزار تبلیغات در تلگرام,دانلود پکیج نرم افزاری افزایش کاربران کانال تلگرام,روش حذف اکانت تلگرام,فیلم نرم افزار اد ممبر,قیمت ممبر تلگرام,قیمت ممبر کانال تلگرام,نرم افزار تبلیغات در کانال تلگرام,نرم افزار تبلیغات رایگان در تلگرام,نسخه جدید تبلیغات در تلگرام,نسخه کانال تبلیغات در تلگرام,نسخه گروهی تبلیغات در تلگرام,پنل تبلیغات تلگرام,