دیدار دو تیم استقلال اهواز و پرسپولیس به خشونت کشیده شد.

به گزارش مجله " دقدقه " دو تیم پرسپ.لیس و اسقلال اهواز، عصر امروز جمعه به دیدار هم رفتند که نتیجه این بازی به نفع تیم پرسپولیس رقم خورد پرسپولیس علاوه بر تومار تیم استقلال تهران، نسخه استقلال اهواز را نیز درهم پیچید.

پیروزی آبی ها را بازهم درهم کوبید

بی شک تیم پرسپولیس از برنامه ریزی و تاکتیک بسیار برتری نسبت به آبی پوشان تهران و همچنین آبی پوشان اهواز برخوردار است.

متاسفانه استقلالی ها هرچه می کوبند به در بسته می خورد در هفته های گذشتهف استقلال تهران با امید فراوانی به زمین امدند و با حمله های برق آسای قرمز پوشان مواجه شده و تمام نقشه هایشان نقش برآب شد.

کارشناسان احتمال می دهند برنده لیگ هم پرسپولیس باشد پرسپولیس در لیگ امسال و با مربی گری برانکو توانسته هر روز بازیهای بهتری را از خود به نمایش بگذارد.

شاید وقت ان رسیده باشد که آبی پوشان، برتری قرمز پوشان را برای همیشه قبول کرده و از این کوری خواندن های بیهوده دست بردارند.

اگر تریخچه بازیهای این دو تیم را نگاه کنیم، می بینیم که هیچگاه آبی پوشان در حد و اندازه های پرسپولیس نتوانسته اند ظاهر شوند و ایم پرسپولیس بوده که همیشه مانند پتکی سنگین، دروازه آبی پوشان را درهم کوبیده است.

مردم حق دارند که همیشه شاهد برگزاری فوتبالی زیبا از سوی هر دو تیم باشند و فرقی نمی کند که کدام تیم پیروز میدان باشد البته شاهد روند جوانسازی در میان مربیان بیشتر باشگاهها هستیم امیدواریم که درآینده تیم های فوتبال ما روز به روز قوی تر و بهتر شوند و به حریفان لایقی برای پرسپولیس بدل شوند.



جدیدترین ها
چگون برخی در صف بانک پولدار می شوند
کلیپ بسیار دیدنی مرتاض مشهدی
فیلم دیدنی شلیک سامانه اس 300
علت اصلی مرگ نابهنگام مهرداد اولادی
وارم ازدواج 10میلیون تومان شد (شرایط دریافت)
وجود سوسک های پخته در کیک های بسته بندی تولیدی یک شرکت مشهور ایرانی