بازیگران و افراد مشهور هالیوودی، با وجودی که به مانند ما به خیلی از مسائل ارزشی، اعتقادی ندارند اما بیشتر اوقات از انها اخباری مبنی بر کمک به موسسات خیریه و یا کارهای عامل المنفعه می شنویم


نگرانی لئوناردو دیکاپریو برای دریاچه ارومیه

آنجلینا جولی، سفیر صلح سازمان ملل، دیکاپریو، آبرسانی به نقاط کم آب آفریقا، براد پیت و....
اما متاسفانه بجای شنیدن چنین اخباری از بازیگران و بازیکنان مشهور کشورمان، بعضا خبرهای تاسف باری از آنها می شنویم.

بیل گیتس، به عنوان ثروتمندترین مرد جهان، در اخرین اقدام خود، 95 درصد از اموال خود را به امور خیریه اختصاص داده است تا به مرور زمان این مبلغ عظیم از سرمایه او به کارهای خیریه اختصاص داده شود متاسفانه در بین اکثریت ثروتمندان ما چنین فرهنگی رایج نداشته و افراد ثروتمند ما تا آخرین لحظه عمر به کسب مال مشغول بوده و با حرص پایان نیافتنی به ازدیاد ثروت خود می پردازند و در دوران حیاط انها، هیچکسی از این ثروت بهره ای نمی بیند. البته هستند افراد زیادی که کمک های فراوانی به امور مختلف از ساخت مدریه و مسجد و درمانگاه اقدام می کنند اما در مقابل اکثریت، این تعداد، عدد زیادی نیست . در دین ما به ذکات و خمس تاکید شده است با رعایت قوانین دین مبین اسلام، دیگر هیچ فقیری در جامعه یافت نخواهد شد.

لئوناردو دی کاپریو، بازیگر مشهور هالیوودی و فعال محیط زیست، در صفحه رسمی ایستاگرام خود، پستی در رابطه با خشک شدن دریاچه ی ارومیه به اشتراک گذاشت.
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی ادامه بحران زیست محیطی و کاهش بارندگی سطح دریاجه  ارومیه کاهش یافته و نگرانی های جدی را برای مسئولین و مردم به وجودآورده است.
 
لئوناردو دی کاپریو، بازیگر مشهور هالیوودی و فعال محیط زیست، در صفحه رسمی ایستاگرام خود به نقل از کانال هواشناسی، پستی در رابطه با خشک شدن دریاچه ی ارومیه منتشر کرد و تصویر را این گونه روایت کرد:  لنگرگاهی ویران از دریاچه ی ارومیه در شمال غربی ایران که روزگاری بزرگترین دریاچه ی نمک خاورمیانه بود حال تنها 5درصد آن را آب تشکیل می دهد. به خاطر تغییرات آب و هوایی ، ساختن سد و کاهش بارش باران دیگر این دریاچه، دریاچه نیست. همچنین این بازیگر مشهور عنوان کرده است که باید هرچه سریعتر تصمیمی اساسی از سوی مسئولین برای نجات این دریاچه گرفته شود.

جدیدترین ها
سلفی ابوعزرائیل در بازار رضا  مشهد
نگرانی لئونارد دیکاپریو از وضعیت دریاچه ارومیه
خبر تکان دهنده رابطه ستاره لیگ برتری فوتبال با یک پسر دخترنما
جنجال رسوایی رابطه رایان گیگز با زن بردارش
بهشتی ترین نقطه ایران از نظر مهران مدیری