تهدید صد میلیون تومانی به داور لیگ برتری همه را شوکه کرد علی خسروی، داور شناخته شده لیگ برتری فوتبال کشورمان، با بازگو کردن مطالبی در تهدید صورت گرفته بر علیه خود، حقایق عجیبی از پشت پرده فوتبال کشور را برملا کرد.
فایل صوتی این افشاگری در ادامه موجود است.


پیشنهاد رشوه صد میلیون تومانی به داور

در شرایطی که برخی از باشگاهها از شرایط بد مالی شکایت می کنند، مشاهده می کنیم که برخی از افراد حاضر می شوند برای تغییر نتیجه یک بازی، مبلغی معادل با یکصد میلیون تومان پرداخت نمایند.

متاسفانه عدم وجود نظارت کافی و دقیق بر رفتار بازیکنان و مدیران تیم های باشگاهی لیگ برتری کشوز، باعث شده تا برخی از این افراد چنین تخلفااتی را مرتکب شوند.

فایل صوتی منتسب به علی خسروی با محتوایی عجیب در فضای مجازی منتشر شده است.

به نقل از مجله خبری دقدقه؛ ادعای مستند خسروی فوتبال را شوکه میکند! علی خسروی حرفش را از ادامه مبحث عملکردی داوران آغاز کرد وگفت،حسین زرگر ،تا دقیقه 80،بازی پرسپولیس ونفت را خوب سوت زد اما در ده دقیقه پایانی اشتباه داشت والبته من تصور میکنم که او وقتی برای دربی 82 گزینه نشد وحقش بود که به خاطر عملکرد خوب امسالش داور دربی شود،دچار افت عملکرد شود.علی خسروی ادامه داد:ما بهترین داور آسیا را داریم که 8 ماه است در استادیوم آزادی سوت نزده است،وقتی ما علیرضا فغانی را داریم و از او بهره نمیبریم،باید هم مشکلات داوریمان متناسب با اندازه داوریمان باشد!اما بحث اصلی ما با علی خسروی آن جا بود که حرف های خوب او در باب فغانی وزرگر را به یک بحث خبری تبدیل کرد خسروی گفت:یکی از مقام های رسمی فوتبال بعد از اظهار نظر داوری من در پایان هفته 28 لیگ با من تماس گرفت وگفت:اگر اراده کنم 100 میلیون تومان به رسانه های میدهم تا تو را خراب کنند!علی خسروی اسم این فرد را فاش نکرده وگفت:به مسئولان انضباطی فوتبال،کمیته انضباطی ،حراست وزارت ورزش،حراست فدراسیون وسایر مقامات قضایی فوتبال اعلام میکنم هر وقت من را خواستند واز من پرسیدند،اسم این آقا وسند ادعایم را برایشان اعلام میکنم. علی خسروی، افزود در شرایطی کهچنین تهدیدهایی برای داوران وجود دارد، تنش های بسیار زیادی جمعه داوری کشور را فراخواهد گرفت.

لینک دانلود فیلم

جدیدترین ها
سلفی ابوعزرائیل در بازار رضا  مشهد
نگرانی لئونارد دیکاپریو از وضعیت دریاچه ارومیه
خبر تکان دهنده رابطه ستاره لیگ برتری فوتبال با یک پسر دخترنما
جنجال رسوایی رابطه رایان گیگز با زن بردارش
بهشتی ترین نقطه ایران از نظر مهران مدیری