مهدی مظلومی در شبکه جم


پس از پیوستن صدف طاهریان، چکامه چمن ماه و رابعه اسکویی به شبکه GEM، مهدی مظلومی کارگردان مشهور سینمای کشورمان نیز به شبکه GEM پیوست . مهدی مظلومی در اولین واکنش خود نسبتا به پیوستنش به شبکه جم، علاوه بر انتشار عکس های از خود درکنار چکامه چمن ماه و رابعه اسوکیی، بر ناراحتی های خود از پخش نشدن سریالش در شبکه سه سیما تاکید کرده و دلخوری خود را از مدیران این شبکه بازگو کرده است.

پیوستن مهدی مظلومی به شبکه جم

پیوستن مهدی مظلومی به شبکه GEM

مهدی مظلومی، گارکردان طنز سینما و تلویزیون کشور، در اولین واکنش خود به پیوستنش به شبکه 

جم تی وی، عکسی از خود به همراه عکس بی حجاب رابعه اسکویی و عکس بی حجاب چکامه چمن ماه را در صفحه فیسبوک خود منتشر کرده است تا تاییدی بر پیوستنش به شبکه جم باشد.

با منتشر شدن عکسی از کار کردن مهدی مظلومی در کنار چکامه چمن ماه شایعه پیوستن این کارگردان به سریالهای جم تی وی تایید شد . اکنون مهدی مظلومی  کارگردان سریال‌های «بدون شرح»، «کمربندها را ببندیم» و «بانکی‌ها» به تازگی تصویری از خود سر صحنه پروژه‌ای نامشخص در صفحه شخصی‌اش در فیس بوک منتشر کرده است به این مسئله واکنش نشان داده است. به گزارش پارسناز مهدی مظلومی، کارگردان پرکار سینما و تلویزیون ایران، که پیش از این اخبار متناقضی از حضورش در خارج از کشور می‌داد، متنی منتشر کرده که با مرور آن می‌شود این کوچ را جدی گرفت.


برای شرکت در مسابقه چالش بزرگ

کلیک کنید

اهداء جوایز نقدی به سه نفر برتر


                                 

جدیدترین ها

بهترین پوزیشن های برقراری رابطه جنسی

کشف موجود بنجامین باتن

بهترین روش های افزایش ممبر کانال تلگرام

درمان خود ارضایی یا جلق زدن

تجاوز وحشیانه شش مرد به دختر جوان + عکس

;کلاه برداری از علی صادقی