سوشا مکانی

ماجرای سوشا مکانی از جایی آغاز شد که چند عکس از وی به همراه یک دختر که پوشش مناسبی نیز به تن نداشت، در شبکه های اجتماعی منتشر شد ابتدا سوشا مکانی از انتشار دهنده ناشناس عکس های خصوصی اش شکایت کرد و ادعا کرد که این عکس ها عکس او و نامزدش بوده است اما کم کم مشخص شد که نامزد وی و فردی که به عنوان پدر نامزدش نیز معرفی کرده بوده تقلبی بوده اند.


بعد از انتقال دروازه بان پرسپولیس به بند عمومی زندان اوین، گمانه زنی ها به این سمت رفت که آزادی وی به این زودی ها ممکن نیست اما یک منبع موثق گفت احتمالا مکانی هفته آینده آزاد می‌شود.
سوشا مکانی که دیروز به بند عمومی زندان اوین منتقل شد، احتمالا شنبه یا یکشنبه آینده با قرار وثیقه آزاد می شود.

سوشا مکانی

دروازه بان خاطی پرسپولیس که اوایل هفته به دلیل عدم تمکین از احضاریه شعبه ویژه جرائم ورزشی دادسرا با مراجعه به بازپرس بازداشت شد، مطابق قانون چند روزی در قرنطینه ماند و سپس به بند عمومی زندان اوین رفت.

با ورود سوشا به بند عمومی جای تردید باقی نماند که حبس طولانی مدت در انتظار مکانی است اما یک منبع آگاه خبر داد سوشا شنبه یا یکشنبه آینده آزاد می شود.

اگر مشکلی پیش نیاید، برای سوشا شنبه با موافقت بازپرس و قاضی پرونده، وثیقه می گذارند و او همان روز یا نهایتا یکشنبه آزاد می شود اما تا زمان برگزاری دادگاه، حق خروج از کشور را ندارد.
منبع:رادنیوز/جام نیوز

=======================

عکس های لورفته سوشا مکانی به ما ربطی ندارد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ بعد از ماجرای بازداشت سوشا مکانی به علت منتشر شدن عکسهای او با دخترانی در وضعیت نامناسب و انتشار خبرهای متفاوت در مورد سرنوشت پرونده وی و ماجرای دستگیری هکر 16 ساله تلگرام سوشا مکانی، بالاخره رئیس پلیس فتای تهران توضیحاتی ارائه نمود. رئیس پلیس فتای تهران گفته است: تاکنون پرونده‌ای درباره سوشا مکانی به ما ارجاع نشده است.

رئیس پلیس فتای تهران، سرهنگ محمدمهدی کاکوان درباره برخی خبرهای منتسب به او درباره جزئیات پرونده سوشا مکانی، اظهار کرده است: این پرونده ارتباطی به پلیس فتا ندارد و ازهمان ابتدا نیز ماجرای این فرد به پلیس فتای تهران بزرگ ارجاع داده نشده است.

همچنین ایشان در ادامه سخنانشان با بیان اینکه مقام قضایی رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار داده است،گفتند: ممکن است مقام قضایی نیز پیگیری آن را به بخش دیگری در پلیس واگذار کرده باشد اما همان‌طور که گفتم این پرونده به پلیس فتای تهران بزرگ ارجاع نشده است و ما از همان روز نخست نیز اطلاعی از جزئیات آن نداشتیم.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ اضافه کرده است: بنابرین لازم است تاکید کنم آنچه که در برخی از رسانه‌ها و مطبوعات از قول بنده درباره جزئیات این پرونده یا ماجرای هکر ۱۶ ساله‌ای که گوشی این بازیکن فوتبال را هک کرده منتشر شده است کذب بوده و مورد تایید نمی باشد.

جدیدترین ها

بهترین پوزیشن های برقراری رابطه جنسی

کشف موجود بنجامین باتن

بهترین روش های افزایش ممبر کانال تلگرام

درمان خود ارضایی یا جلق زدن

تجاوز وحشیانه شش مرد به دختر جوان + عکس

;کلاه برداری از علی صادقی