تجاوز جنسی

روز گذشته خبر تجاوز جنسی به یک دختر تازه عروس، همه را در شوک فرو برد دختری که بتازگی ازدواج کرده بود توسط مردی ربوده شده و به طرز وحشیانه ای مورد تجاوز جنسی قرار می گیرد این مرد شیطان صفت پس از اینکه به نیت شوم خود نایل می شود بدن نیمه جان دختر را با تبر تکه تکه کرده و در کیسه می ریزد . شنیدن چنین اخباری مو برتن هر انسان دارای رحم و عطوفتی راست می کند.

تجاوز جنسی به دختر تازه عروس

این دختر روزهای اولیه زندگی مشترک خود را تجربه می کرد و از اینکه زندگی تازه ای را آغاز کرده بود احساس شادی می کرد دختر جوان در خانه تنها بود که متوجه حضور مرد غریبه ای در منزل می شود.به گزارش خبرگزاری ها لویس پرز مرد 48 ساله ایست که مارین را پس از ضرب و شتم فراوان می رباید و پس از تعرض های بی شرمانه متعدد، او را به طرز وحشیانه ای به قتل می رساند و بدن مرده ی او را تکه تکه می کند.

 تجاوز به دختر

پلیس احتمال می دهد این تجاوز و قتل ، ریشه در کینه این مرد نسبت به دختر و یا همسرش داشته باشد چرا که این مرد به قدری بی رحم بود که تکه ای از بدن او را برای همسر مارین ارسال کرد.پلیس محلی کالیفرنیا در ادامه افزود: لویس پرز در یکی از روستاهای اطراف کالیفرنیا کشاورز است و هدفش از قتل او تنها زیبایی این دختر جوان بود.


تجاوز جنسی به یک تازه عروس و تکه تکه کردن بدنش باعث شد تا خانواده این دختر تا آخر عمر داغ دار شوند. تجاوز جنسی وحشیانه به یک نو عروس باکره و مثله کردن و سلاخی بدنش پلیس را وارد عملیات مهمی کرد. مارین دختر 22 ساله ایست که تنها چندماه از ازدواجش با یک افسر ارتش دریایی آمریکا می گذرد. به گفته خانواده مارین، مارین دختری آرام و محجوب بوده که آزارش به کسی نمی رسیده است.

 

هنگامی که مارین در خانه تنها بود به یکباره به او حمله می شود و پس از تهدید او به قتل توسط مردی ربوده شد و بعد از دور کردن او از محل سکونتش در کالیفرنیا،مارین را به یک کلبه ی جنگلی برد و پس از تعرض های بی شرمانه، مارین به دست وی به طرز هولناکی سلاخی میشود؛ همه ی اینها در حالیست که همسراو به ماموریت رفته بود.


پلیس در پایان خاطرنشان کرد: لویس به اتهام آدم ربایی،ضرب و شتم، تعرض و قتل عمد دستگیر و بازداشت شد و پرونده ی وی به محض تکمیل شدن به مراجع قضایی ارجاع داده خواهد شد تا قاضی برای این قاتل جانی تصمیم بگیرد.

 

جدیدترین ها

بهترین پوزیشن های برقراری رابطه جنسی

کشف موجود بنجامین باتن

بهترین روش های افزایش ممبر کانال تلگرام

درمان خود ارضایی یا جلق زدن

تجاوز وحشیانه شش مرد به دختر جوان + عکس

;کلاه برداری از علی صادقی