بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


شب جمعه است و من بی خواب و پریشان

پر از احساسات مختلف

حس ندامت به خاطر چونه زدن بی مورد موقع خرید کیف، الان که بهش فکر میکنم واقع شرمنده میشم

من چند برابر اون مبلغ رو خیلی جاها الکی به باد میدم اما اون روز نمیدونم چرا سماجت بی خود به خرج دادم

خدایا منو ببخش.. شرمندتم.. شرمنده حضرت مادر

داشتن جامعه ای منتظر

و حس نگرانی

از بیست و شش ساله شدن میترسم 

از استمرار وضع موجود 

نه اینکه خدای نکرده بخوام ناشکری کنم، اصلا!

فقط نگران آینده هستم، نکنه نتونم درست و به موقع تصمیم بگیرم 

خدایا کمکم کن


فردا روز انتخاباته 

بی تفاوت نبودم و سعی کردم درست انتخاب کنم، نمیدونم چقدر موفق شدم

امیدوارم فردا نتایج به نفع مردم و کشور رقم بخوره 

طوری که بشه امید داشت این کشور قراره پرچمدار انتظار حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف باشه. 

خدایا به برکت خون شهدا و به برکت دعای صاحب نفسان رحم کن بهمون

نذار مملکت دست کسانی بیفته که ارزش ها و آرمان ها رو از بین ببرن

خدایا کمک کن بتونیم واقعا جامعه منتظری باشیم چه مردم عوام و چه مسئولین خواص

اینو کی میگه آخه

آخه تو خودت چقدر تا حالا منتظر بودی که حالا اینطوری میگی؟! 

اصلا چندتا از شب های جمعه به دلتنگی و چندتا از روزهای جمعه رو به انتظار نشستی؟ 

کلا چندبار تو عمرت دعای ندبه خوندی؟ 

چندبار واقعا برای فرج دعا کردی و نه برای اینکه عامل استجابت بقیه دعاهات باشه؟ 

وای

چقدر دورم

چقدر عقبم

وقتی خودم اینم چطور انتظار دارم وضع جامعه آرمانی باشه

خدایا به خاطر من و امثال من نه

به خاطر خوبان درگاهت این کشور و مملکت رو حفظ کن

به برکت انقلاب امام خمینی که انگار مردم دنیا بیشتر از مردم ایران شناختنش 

و امثال شیخ زکزاکی ها موید این ادعا ها هستن

خدایا کمکمون کن در راه درست ثابت قدم باشیم

به حق این شب جمعه و صاحبش حضرت اباعبدالله 

صلی الله علیک یا اباعبدالله 

آخ که فیلم خداحافظی شهید مدافع حرم با بچه هاش چقدر منو یاد سه ساله امام حسین انداخت 


خدایا این مملکت هنوز کلی آدم خوب داره که به خاطر حسین تو حاضرن قید زن و بچه و زندگیشون رو بزنن 

خدایا  به خوبان درگاهت... 


از اونطرف هم افرادی هستن که بخاطر مبلغ ناچیزی حاظرن قید تمام مقدسات و اعتقاداتشون رو بزنن . از مدیران دولتی که بجای حمایت از حق و حقوق حقه مردمف با زدو بند بازی، پول همین مردم رو به جیب این و اون واریز می کنن تا خودشون هم سهمی از اون داشته باشن .واگذاری زمین ها و جنگل های شمال و سواحل دریای خزر، از سوی برخی از همین دست مدیران که بجای محافظت از محیط زیست، تیشه به ریشه اون می زنن

خدا از جهل مردمان به تو پناه می آوریم

جدیدترین ها

بهترین پوزیشن های برقراری رابطه جنسی

کشف موجود بنجامین باتن

بهترین روش های افزایش ممبر کانال تلگرام

درمان خود ارضایی یا جلق زدن

تجاوز وحشیانه شش مرد به دختر جوان + عکس

;کلاه برداری از علی صادقی