ناتاشا گلدورث دختر جوان و زیبایی است که کسی حاضر به ازدواج با او نمی شود . او 29 ساله و مربی پرورش اسب است . ناتاشا خواستگاران زیادی دارد ولی همه از او فرار می کنند و حاضر به ازدواج با او نیستند . با ما در ادامه مطلب همراه باشید .


دختر زیبا



ناتاشا گلدورث دختر زیبایی است که در آپارتمانی پرشده از مجموعه وسایلی با زمینه عروسک مشهور “Hello Kitty” زندگی کند. همه اتاق های آپارتمان او پوشیده از انواع اکسسوری های کیتی از جمله جواهرات، مبلمان، لباس، پرده و ۴۰۰۰ نوع اسباب بازی نرم است. وی از سن نوجوانی بسیار به این شخصیت کارتونی علاقه داشت و بیش از ۱۵ سال را صرف جمع آوری ۱۰،۰۰۰ آیتم با موضوع این عروسک کرد که ارزش آن ها بیش از ۵۰،۰۰۰ پوند برآورد می شود.

“قلمرو پادشاهی عروسک کیتی” در زندگی او باعث شده که وی نتواند مرد مورد علاقه اش را بیابد. او می گوید:”در گذشته مردانی وارد زندگی من شدند و سعی کردند که من از این علاقه ام درست بردارم ولی من از آنها جدا شدم، چرا که این بخشی از وجود من است و آن را برای هیچ کس تغییر نمی دهم.”

ناتاشا ادامه داد:”یکی از نامزدهایم سعی کرد به من بگوید که لباس های کیتی را نپوشم و باید لباسی بزرگسالانه بپوشم تا انقدر بچه گانه به نظر نرسم و یا دیگری از من خواست کلکسیون کیتی را بفروشم و من مجبور شدم به آن ها بگویم که اگر مردی من را با قلمرو کیتی قبول ندارد ، من هم علاقه ای به او ندارم.”

علاقه ناتاشا از وقتی شروع شد که در سال ۲۰۰۰ یکی از دوستان ژاپنی مدرسه اش یک دفتر با عکس کیتی به او هدیه داد. پس از آن او شروع به خرید اقلام بزرگتری با زمینه این عروسک کرد و در سال ۲۰۰۴ و در سن ۱۹ سالگی به یک آپارتمان یک خوابه نقل مکان کرده و آن جا را پر از اقلام متعدد از این عروسک کرد.


دختر زیبا


دختر زیبا



برای عضویت در داغ ترین و جدیدترین مطالب تفریحی و سرگرمی روز بر روی عکس زیر کلیک کنید .


کلاه فرنگی


جدیدترین ها

بهترین پوزیشن های برقراری رابطه جنسی

کشف موجود بنجامین باتن

بهترین روش های افزایش ممبر کانال تلگرام

درمان خود ارضایی یا جلق زدن

تجاوز وحشیانه شش مرد به دختر جوان + عکس

;کلاه برداری از علی صادقی