کمپین رامبد جوان


رامبد جوان، کارگردان و بازیگر توانمند تلویزیون و سینما، پس از اتفاقات اخیر رخ داده فی مابین ایران و عربستان، رگ غیرتش کلفت شد و در اقدامی انقلابی، از عموم مردم تقاضا کرد در کمپین تحریم کالاهای عربستانی شرکت کنند. عربستانی ها گفته اند که کاری می کنیم که ایرانیان در خیابان های عربستان گدایی کنند.

رامبد جوان و تحریم کالاهای عربستان

بعد از اعدام شیخ باقر النمر به دست رژیم عربستان و اظهارات ناپسندی همچون عبارت سخیفانه ی “کاری میکنیم ایرانیها در خیابانهای عربستان گدایی کنند ” توسط مشاور سلمان بن عبدالعزیز ، رامبد جوان به کمپین تحریم کالاهای عربستانی پیوست.کانال تلگرامی رامبد جوان؛ درخواست کردخرید کالاهای عربستانی را تحریم کنید.به گزارش پارسناز مجری برنامه خندوانه ،رامبد جوان ، با به اشتراک گذاری تصویری از کمپین تحریم کالاهای عربستانی در کانال تلگرامی خود، علاوه بر تبلیغ این کمپین از مردم خواست تا به آن بپیوندند.


گفتنی است بعد از اعدام شیخ النمر توسط آل سعود و حوادث مقابل سفارت عربستان در تهران، روابط دیپلماتیک ایران با این رژیم قطع شد و مردم خواستار قطع تجارت با عربستان شدند.

 تحریم کالای عربستان رامبد جوان

همچنین، هفته گذشته ممنوعیت واردات کالاهای تولیدی و صادراتی عربستان به کشور توسط هیئت دولت تصویب شد.

 از این رو، رامبد جوان نیز از مردم و طرفدارانش تقاضا کرد با شرکت در کمپین کالاهای عربستانی، جواب محکم و دندانشکنی به یاوه گویی های اعراب بدهیم .

از این رو از شما هموطن گرامی تقاضا می شود در صورتی که تمایل به شرکت در این کمپین را دارید، با گذاشتن کامنت (نظر ) همینجا امادگی خود را اعلام فرمایید.

جدیدترین ها

بهترین پوزیشن های برقراری رابطه جنسی

کشف موجود بنجامین باتن

بهترین روش های افزایش ممبر کانال تلگرام

درمان خود ارضایی یا جلق زدن

تجاوز وحشیانه شش مرد به دختر جوان + عکس

;کلاه برداری از علی صادقی