همسر جواد ظریف


 امروز به مانند سالهای گذشته دولتمردان با مراجعه در ساعت های اولیه آغاز رای گیری، آراء خود را به صندوق های رای انداختند مدتی است مه برخلاف گذشتهف دولتمردان به همراه همسرانشان در چنین مراسماتی شرکت می کنند باید چنین رفتاری را به فال نیک گرفت چراکه با این کار باعث فعالیت بیش از پیش بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی خواهد شد.

ظریف و همسرش در پای صندوق رای

ظریف و همسرش در پای صندوق رای

امروز روز انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات خبرگان است . به گزارش خبرگزاری ها وزیر امور خارجه کشورمان در دقایق اولیه برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، رای خود را در حسینیه جماران به صندوق انداخت. همسر محمد جواد ظریف نیز او را همراهی می کرد وزیر امور خارجه کشورمان دقایقی را در مورد اهمیت وجود انتخابات در کشورمان با خبرنگاران به گفتگو پرداخت.

ظریف و همسرش در پای صندوق رای

محمدجواد ظریف عصر روز پنج‌شنبه نیز با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در توئیتر خود نوشت: مشارکت گسترده و هوشمند در انتخابات، اقتدار ملی و فردایی بهتر را تضمین می‌کند. فردا همه رأی می‌دهیم تا هیچ‌کس هیچ‌گاه یک ایرانی را تهدید نکند. همچنین وی ارزوی امیدواری کرد تا موکلین ملت درخانه ملت، باعث پیشرفت هرچه بیشتر کشور شوند.

ظریف و همسرش در پای صندوق رای

ظریف و همسرش در پای صندوق رای


جدیدترین ها

بهترین پوزیشن های برقراری رابطه جنسی

کشف موجود بنجامین باتن

بهترین روش های افزایش ممبر کانال تلگرام

درمان خود ارضایی یا جلق زدن

تجاوز وحشیانه شش مرد به دختر جوان + عکس

;کلاه برداری از علی صادقی