استیج شبکه من و تو

چند وقتی است که افشاگری های جانانه ای از باند بازی های صورت گرفته در پشت پرده شبکه من و تو و از سوی عوامل این برنامه و یا افراد شرکت کننده در مسابقه اکادمی گوگوش و یا برنامه استیج صورت می پذیرد در ماههای اخیر دو تن از افرادی که در مسابقه استعداد یابی شبکه من و تو با نام استیج، شرکت کرده بودند و با روبرو شدن با این زدو بند ها، از ادامه کار منصرف شده بودند، اقدام به بازگویی حقایقی بسیار زننده از پشت پرده باندبازیهای دست اندرکاران این برنامه کردند ویدئویی در ادامه مطلب قرار داده شده است که یکی از مهمترین این زدوبندها را افشا می کند.


افشاگری در باره شبکه من و تو و مسابقه استیج

به دنبال افشاگری‌های دو تن از شرکت‌کنندگان مسابقه تلویزیونی استیج در شبکه "من و تو" درباره پشت پرده‌های این شبکه، به تازگی اتفاقی عجیب رخ داده است. عوامل این برنامه با توهین به شعور شرکت کنندگان و بینندگان این مسابقه و شبکه من و تو، و با بی شرمی تمام، افرادی را که خود تمایل به بالا امدن در این مسابقه هستند را یاری کرده و با اعلام نتایج تقلبی، این افراد را پله به پله به رسیدن به رتبه اول و برنده شدن یاری می کنند.


استیج

گرچه خود دست اندرکاران شبکه من و تو و برنامه استیج نیز با استقبال بسیار بسیار پایین بینندگان و شرکت کنندگان در این برنامه ، به این نتیجه رسیده بودند که ادامه برنامه استیج ، یک ترازدی وحشتناک خواهد بود، اما بناچار و بخاطر پخش قسمت های ابتدایی برنامه استیج، بالاجبار مجبور به ادامه و اجرای این مسابقه حوصله سربر و مصنوعی شدند.
یکی از خوانندگان به نام امین که چندی است با عوامل شبکه "من و تو" در ارتباط بوده و پیش از این نیز در برنامه "من و تو پلاس" همین شبکه حضور داشته و حمایت می‌شد به تازگی در برنامه استیج نیز حضور یافته است.

در این ویدئو خواهید دید که مجری برنامه وانمود می‌کند این فرد را نمی‌شناسد و از او می‌خواهد خودش را بیشتر معرفی کند، همین موضوع نشان دهنده باندبازی این شبکه است. اما مستندات بیشتر را در ویدئو ببینیم


برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید



افشاگری نگین شیر آقایی مجری بی‌بی‌سی علیه شبکه من‌وتو + فیلم



از امیرحسین آکادمی تا تجاوز به سبک من‌وتو در بفرمائید شام + فیلم



افشاگری خواننده استیج من‌وتو از پشت صحنه این تلویزیون + فیلم



امیرحسین آکادمی من‌وتو در رابطه با پشت پرده این شبکه افشاگری می‌کند (قسمت اول) + فیلم



افشاگری امیرحسین آکادمی من‌وتو در رابطه با ارمیا و رای گیری‌های این شبکه (قسمت دوم) + فیلم


جدیدترین ها

بهترین پوزیشن های برقراری رابطه جنسی

کشف موجود بنجامین باتن

بهترین روش های افزایش ممبر کانال تلگرام

درمان خود ارضایی یا جلق زدن

تجاوز وحشیانه شش مرد به دختر جوان + عکس

;کلاه برداری از علی صادقی