عکس بدون آرایش بهنوش بختیاری

تازگیها مد شده که بازیگران زن، علاوه بر حرفه خودشون یعنی بازیگری، اقدام به تاسیس و راه اندازی سالن ارایش برای خودشون می کنن. حالا اینکه اوضع و کار وکاسبی بازیگری تا این حد خراب شده و کف گیر ته دیگه خورده یا اینکه این کار تنها برای تفریح و یا شهرت بیشتر صورت می گیره، الله و اعلم
در مطلب زیر، عکس های بدون آرایش بهنوش بختیاری رو در آرایشگاه خودش می بینیم.

عکس های بدون ارایش بهنوش بختیاری

 عکس بدون آرایش بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون میهنمان مدت هاست جدا از شغل بازیگری به شغل آرایشگری رو آورده است و در سالن آرایشگری تیارا فعالیت میکند.عکسهایی از بهنوش بختیاری در سالن آرایشش را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم که در زیر می بینید.شایان ذکر است بهنوش بختیاری مدیریت سالن زیبایی تیارا را بر عهده دارد

  عکس بدون آرایش بهنوش بختیاری در آرایشگاه


بهنوش بختیاری متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران است ،فرزند آخر یک خانواده ی ۶ نفری است ۲ برادر و یک خواهر دارد که هر ۳ متاهلند،در تیر ۱۳۷۸ با محمدرضا آرین ،همان نویسنده ی کارهای طنز مهران مدیری ازدواج کرده و از زندگی خود بسیار راضی است،لیسانس مترجمی زبان فرانسه دارد موسیقی مورد علاقه ی او کلاسیک است.

عکس بدون آرایش بهنوش بختیاری درآرایشگاهش

او از بین خوانندگان پاپ به صدای رضا صادقی ،مرحوم ناصر عبداللهی و مازیار علاقه دارد و اصلا از موسیقی رپ خوشش نمیآید در کودکی دختر آرامی بوده سفر کردن را خیلی دوست دارد و در کودکی علاقه داشته مهماندار هواپیما شود غذای مورد علاقه اش چلو کباب است و کار خطاطی را بسیار دوست دارد به شعر خواندن علاقه ی زیادی دارد اما اصلا نمی تواند شعر بگوید ، بسیار با سلیقه و منظم است ،او سالها منشی صحنه بوده ،یک دوره ی یک ساله کلاس تئاتر نزد مهتاب نصیرپور در سال ۷۵ دیده ،اولین کار او مجموعه هوای تازه ساخته محمد رحمانیان است. وی به تازگی به نویسندگی کتاب نیز روی آورده است.
 عکس بدون آرایش بهنوش بختیاری


عکس بدون آرایش بهنوش بختیاری

عکس بدون آرایش بهنوش بختیاری

عکس بدون آرایش بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری با تاسیس آرایشگاه، علاوه بر ایجاد محیطی دوستانه برای دید و بازدیدهای دوستان و همکاران زنش، منبع درامد خوبی نیز برای خود ایجاد کرده و همچنین باعث ایجاد شغل برای چند نفر دیگر نیز شده است. لازم به ذکر است که هزینه یک ارایش ساده در سلان آرایشی بهنوش بختیاری یکصدو پنجاه هزارتومان است که در آرایش های عروس از سقف چندین میلیون تومان نیز تجاوز می کند.

برای بهنوش بختیاری این بازیگر با اخلاق و دوست داشتنی کشورمان ارزوی موفقیت و پیروزی می کنیم.


جدیدترین ها

بهترین پوزیشن های برقراری رابطه جنسی

کشف موجود بنجامین باتن

بهترین روش های افزایش ممبر کانال تلگرام

درمان خود ارضایی یا جلق زدن

تجاوز وحشیانه شش مرد به دختر جوان + عکس

;کلاه برداری از علی صادقی