محمدرضا گلزار

محمد رضا گلزار، سوپر استار سینمای ایران مدتی است که در هندوستان به سر می برد گلزار برای بازی در فیلم سلام بمبئی به هندوستان سفر کرده است در این سفر ، گلزار با برخی از بازیگران مشهور هندی مانند شاهرخ خان و آیشواریا نیز دیدار کرده است.
تمرین محمدرضا گلزار برای بازی به سبک فیلم های عاشقانه هندی، توجه همگان را به خود جلب کرده است رفتار بسیار خنده دار گلزار در اجرای حرکات مخصوص فیلم های هندی، مورد توجه همگان قرار گرفته است.
در ادامه عکس های جذاب و عاشقانه گلزار در فیلم هندی سلام بمبئی را باهم می بینیم.

عکسهای جذاب بازی عاشقانه گلزار در هند

 

سوپر استار سینمای ایارن این روزها در بمبئی مشغول ایفای نقش عاشقانه اش در فیلم سلام بمبئی است. به گزارش شبکه خبری بمبئی،  تصاویری از بازی گلزار در این ملودرام عاشقانه را میبینید .محمدرضا گلزار در اینستاگرامش عکسی از سکانس عاشقانه فیلم «سلام بمبئی» را منتشر کرد. شاید بازی در فیلم های عاشقانه هندی بیشتر به گلزار و روحیات رومانتیک او جور دربیاید باید منظر اکران این فیلم بمانیم تا ببینیم این بازتاب برخورد مردم با این فیلم چه خواهد بود.

گلزار

«سلام بمبئی» محصول مشترک سینمای ایران و هندوستان است و «دیا میرزا» بازیگر زن سینمای هند نقش مقابل محمدرضا گلزار را بازی می کند.دیا میرزا بازیگر 34 ساله هندی، در 40 فیلم سینمایی بازی کرده است.این پروژه سینمایی اولین محصول مشترک موسسه سینمائی « قاب آسمان » از ایران و « کمپانی موشن پیکچرز » هند، در شهر « بمبئی » جلوی دوربین می رود.

محدرضا گلزار در مدت حضور خود در هندوستان با بازیگران مشهور بالیوودی دیدار کرده بود که همگان توقع همبازی بودن وی با شاهرخ خان و آیشاوریا را داشتند اما ظاهرا چنین اتفاقی نخواهد افتاد و محمد رضا گلزار مشهورترین سوپر استار این فیلم خواهد بود و پس از او چهره های شناخته شده ای را در فیلم سلام بمبئی نخواهیم داشت.

محمدرضا گلزار هند

محمد گلزار

محمدرضا گلزار در سکانس های فیلم سلام بمبئی


سلام بمبئی

سلام بمبئی

بمبئمی گلزار

همین جا نقش پزشک نبود بهتون بدن؟

ای بابا


جدیدترین ها

بهترین پوزیشن های برقراری رابطه جنسی

کشف موجود بنجامین باتن

بهترین روش های افزایش ممبر کانال تلگرام

درمان خود ارضایی یا جلق زدن

تجاوز وحشیانه شش مرد به دختر جوان + عکس

;کلاه برداری از علی صادقی