شاهزاده سعودی
میلیاردر و شاهزاده سعودی که صاحب صدها شرکتف هتل و خطوط هواپیامیی در سرتاسر جهان می باشد وی صاحب هتل های بسیار بزرگ و شیکی در جهان و بخصوص در فرانسه می باشد . این شاهزاده سعودی که درحال سرمایه گذاری و تاسیس شرکت در ایران بود با اتفاقات اخیر و قطع رابطه رسمی ایران و آل سعود، تمام برنامه های خود برای سرمایه گذاری در ایران را تعطیل کرده و به خبرگزاری ها اعلام کرد که دیگر در ایران سرمایه گذاری نخواهد کرد.

شاهزاده سعودی نیز قهر کرد

ولید بن طلال شاهزاده میلیاردر سعودی در پی تنش میان عربستان و ایارن و اعلام قطع روابط دیپلماتیک عربستان با ایران ، اعلام کرد تمامی پروژه های سرمایه گذاری خود را در ایران متوقف کرده است.در عکس بالا هواپیمای شخصی ولید بن طلال ساخته شده از طلا را میبینید .

 

در سایه قطع روابط دیپلماتیک تهران و ریاض، “ولید بن طلال،” شاهزاده میلیاردر سعودی که بین ثروتمندان جهان عرب مقام اول را دارد ،روز سه شنبه در حساب توییتر خود از لغو تمامی پروژه های سرمایه گذاری در ایران خبر داد.

شاهزاده سعودی

 

وی همچنین در حساب توییتر خود در ادعایی عجیب گفت درخواست دیدار با سفیر ایران را رد و تمامی پروازهای رفت و برگشت شرکت هوایی ناس عربستان (فلای ناس ایر) را لغو کرده است.

در ماههای اخیر دولت هزینه زیادی را صرف جلب توجه کشورهای مختلف برای سرمایه گذاری در ایران کرده بود که با اتفاقات اخیر، تعداد زیادی از ای سرمایه گذاری ها در هاله ای از ابهام فرو می رود.

 

جدیدترین ها

بهترین پوزیشن های برقراری رابطه جنسی

کشف موجود بنجامین باتن

بهترین روش های افزایش ممبر کانال تلگرام

درمان خود ارضایی یا جلق زدن

تجاوز وحشیانه شش مرد به دختر جوان + عکس

;کلاه برداری از علی صادقی