جنجالی ترین کار شهرداری تهران در این روزها، استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی سلامت و مشکلات جنسی با عنوان 18+می باشد کمپین ایجاد شده با همکاری وزارت بهداشت و شهرداری تهران می باشد که اعتراضات زیادی را از سوی برخی از افراد دامن زده است.

 بیلبوردهای 118+ در تهران

شهرداری تهران کمپین نگارخانه‌ای به وسعت شهر را در تابستان امسال کلید زد و تهران به گالری هزار و ۶۰۰ اثر هنری از هنرمندان داخلی و خارجی تبدیل شد.در این مدت هیچ بیلبورد تبلیغاتی در سطح شهر دیده نشد

این کمپین که ۱۰ روز به طول انجامید و باعث شد هیچ بیلبورد تبلیغاتی ‌ای در شهر به نمایش در نیاید . به گزارش خبرگزاری ها اکنون نیز چند روزیست که سازمان ‌زیباسازی شهر تهران با راه‌اندازی کمپین «شهروند سالم» با همکاری وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی بیلبوردهایی مرتبط با مسائل مربوط به بهداشت و سلامت در سطح شهر نصب کرده است.

 

اما بیلبوردی با آموزش نکات جنسی که تا بحال سابقه نداشته و اتفاق مهمی به شمار می آید جنجال به پا نموده است. به گزارش پارسناز  وجود این بیلبورد با موضوع هشدار درباره روابط پرخطر جنسی و انتقال ویروس ایدز واکنشهای مختلفی را برانیگخته است از تحسین و تایید تا تقبیح و مبتذل خواندن! متن این بیلبورد اینچنین است: «حتی یک بار رابطه جنسی محافظت‌نشده، می‌تواند ویروس اچ‌آی‌وی را منتقل کند.» این عبارتی است که در بیلبورد مورد نظر آمده و جای امیدواری است که نصب آن شروعی برای آموزش‌های شهروندی در سطح کلان در این حوزه باشد.

 

در این میان برخی رسانه‌ها این تبلیغ فرهنگی و اجتماعی را «گاف تاسف‌بار اخلاقی و فرهنگی» برای شهرداری تهران خوانده‌ و لایه دوم معنایی این بیلبورد را قبح‌زدایی از روابط نامشروع جنسی اعلام کرده‌اند. سایت اصولگرای رجا نیوز نیز در حالی به این اقدام شهرداری تاخته و آن را به رسمیت شناختن روابط نامشروع خوانده که به گفته بسیاری از کارشناسان، با روند رو به افزایش ابتلا به ایدز، وجود آموزش‌های این‌چنینی ضروری است.

 

 

جدیدترین ها

بهترین پوزیشن های برقراری رابطه جنسی

کشف موجود بنجامین باتن

بهترین روش های افزایش ممبر کانال تلگرام

درمان خود ارضایی یا جلق زدن

تجاوز وحشیانه شش مرد به دختر جوان + عکس

;کلاه برداری از علی صادقی