موی صاف


داشتن موهای صاف و یک دستف برای بیشتر بانوان خواسته ای ایده آل و بسیار ارزشمند است به همین خاطر در این مطلب یکی از بهترین و ساده ترین روش های صاف کردن مو در منزل را به شما اموزش می دهیم.

در این مطلب به شما اموزش خواهیم داد که صاف کردن مو های فر بدون مواد شیمیایی و با مواد کاملا طبیعی امکان پذیر است.

صاف کردن موها در منزل

مو به تدریج و به دلیل استفاده از مواد شیمیایی کیفیت خود را از دست می‌‎دهد. این اتفاق به ویژه در زنانی که ترجیح می‌دهند موی بلندتر و براق‌تری داشته باشند، بیشتر خود را نشان می‌دهد.  موهای براق و صاف، زیبایی خیره کننده ای را به همراه خواهد اورد.

بسیاری از افراد از وسایلی چون اتوی مو برای صاف کردن موی خود استفاده می‌کنند، اما این روش آثار جبران ناپذیری بر روی مو به جای می‌گذارد. حال اگر روشی ساده و طبیعی بتواند همان کار را برای شما انجام دهد، بدون شک می‌تواند راه حلی دائمی باشد.استفاده بیش از حد از اتوی مو و یا مواد شیمایی، باعث آسیب رسیدن به ریشه مو شده و در دراز مدت، علاوه بر از دست دادن شفافیت و زیبایی مو، باعث ایجاد موخوره و ریزش آنها خواهد شد.

اگر موهای شما فر است و این مسئله تا حدی شما را اذیت می‌کند، می‌توانید به کمک این ترکیب بر این مسئله فائق آیید. اگر این ترکیب برای موهایتان جواب داد، به طور قطع برای همیشه جایگزین اتوی مو خواهد شد.


صاف کردن موها

مواد لازم برای صاف کردن مو

چهار قاشق چایخوری آب لیمو
یک فنجان روغن نارگیل
دو قاشق چایخوری روغن زیتون
سه قاشق چایخوری نشاسته ذرت

– مواد بالا را داخل ظرفی ریخته و بر روی دمای ملایم با هم ترکیب کنید تا حالت خمیری به دست آید. سپس آن را بر روی موی خود بمالید. باید توجه داشته باشید که حتما باید صبر کنید تا این مواد سرد شده و سپس آن را بر روی موهای خود بمالید اصولاگرم شدن بیش از اندازه ریشه مو، باعث ضعیف شدن و آسیب دیدن ان خواهد شد. از این روز در هنگام استفاده از سشوار و یا اتوی موف دقت کنید که موهای شما بیش از اندازه گرم نشوند.

– سرتان را با یک کلاه حمام ویژه رنگ کردن مو بپوشانید. بعد از این مرحله، یک حوله گرم بر روی آن بگذارید و اجازه دهید تا یک الی دو ساعت به همین حالت باقی بماند. این ترکیب آسان می‌تواند موهای شما را سالم، درخشان و صاف نگه دارد.

جدیدترین ها

بهترین پوزیشن های برقراری رابطه جنسی

کشف موجود بنجامین باتن

بهترین روش های افزایش ممبر کانال تلگرام

درمان خود ارضایی یا جلق زدن

تجاوز وحشیانه شش مرد به دختر جوان + عکس

;کلاه برداری از علی صادقی