رابعه اسکویی

بعد از اینکه چکامه چمن ماه، صدف طاهریان و رابعه اسکویی به شبکه منفور جم پیوستند، نوبتی هم که بود نوبت مهدی مظلومی بود. در عکس زیر مهدی مظلومی را همراه با چکامه چمن ماه در خارج از کشور می بینیم این کارگردان طنز کشورمان نیز، شاید قصد دارد تا ماباقی عمر هنری خود را در خدمت بیگانگان باشد.


مهدی مشلومی به شبکه جم پیوست

هنوز مدتی ازانتشار عکس بی حجاب رابعه اسکویی و خبر پیوستنش به شبکه جم تی وی نمیگذرد که باز هم خبر رسیده کارگردان مشهور ایرانی برای همکاری با جم تی وی از ایران خارج شده است.

 

منتشر شدن عکسی از مهدی مظلومی در کنار خانم چکامه چمن ماه یکی از بازیگران مهاجرت کرده ایرانی که بعد از صدف طاهریان اقدام به کشف حجاب نمود ، در فضای مجازی شایعه خروج مجدد او را از کشور با هدف همکاری با شبکه‌های ماهواره‌ای تائید کرد.

رابعه اسکویی

گفتنیست کارگردان سریال‌های «بدون شرح»، «کمربندها را ببندیم» و «بانکی‌ها» به تازگی تصویری از خود سر صحنه پروژه‌ای نامشخص در صفحه شخصی‌اش در فیس بوک منتشر کرده است. در این عکس مهدی مظلومی در کنار ریل تراولینگ در کنار چکامه چمن ماه قرار دارد. حالا مشخص نیست که این سریال همان مجموعه‌ای است که با نام «آبی عشق» وعده پخش بزودی آن از شبکه Gem در ماه‌های اخیر داده می‌شود یا این شبکه در حال ساخت مجموعه‌ای جدید است.

 

دو- سه ماه پیش که خبر پخش قریب الوقوع سریالی به کارگردانی مهدی مظلومی با حضور چهره‌های ناشناس ایرانی و زنانی که بدون حجاب در آن ظاهر شده بودند، در فضای مجازی پیچید، مظلومی واکنش عجیبی نسبت به آن نشان داد. این کارگردان با رد گزینه همکاری خود با گردانندگان شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان Gem، در گفت‌وگویی اعلام کرد که سریال مذکور را برای این شبکه نساخته است و حتماً تهیه‌کنندگانش آن را در اختیار این شبکه قرار داده‌اند!

 رابعه اسکویی

حالا با این تصویری که مظلومی از خود در فضای مجازی منتشر کرده، شایعات مربوط به سفر مجدد خود به خارج از کشور با هدف کارگردانی سریالی دیگر را برای شبکه Gem تأئید کرده است. به ویژه آنکه چکامه چمن ماه از بازیگران مهاجرت کرده با آی دی خود این تصویر را لایک کرده است!

 پیوستن مهدی مظلومی به شبکه GEM

مظلومی به واسطه حاشیه‌های منفی که مانع و سد راه پخش آخرین سریال او «سیگنال موجود است» از تلویزیون شدند، از مدیران این رسانه به شدت گله‌مند بود. او در گفت‌وگویی که چندی پیش در همین باره با بانی‌فیلم داشت، مدیران شبکه سه را متهم کرد که به دلیل آنکه وجوه نادرست عملکرد خود را در قالب رفتارهای کاراکترهای این سریال دیده‌اند، از پخش آن جلوگیری کرده‌اند. متاسفانه تماس های تلفنی با این کارگردان مشهور برای پیگیری صحت و سقم این اخبار بی نتیجه مانده است. شاید یکی از مهمترین دلایل پیوستن مهدی مظلومی به شبکه GEM نیز همین مسئله باشد.

شبکه GEM یکی از منفورترین شبکه های ماهواره ای است که سریالهای ترکی بسیار مبتذلی را پخش می کند سریالهایی که در آن از همه نوع خیانت را می توان مشاهده کرد خیانت زن به شوهر، خیانت خواهر به خواهر و البته هرنوع رفتار زننده و شنیعی که امکان وجود داشتن داشته باشند را  در شبکه GEM  می توان مشاهده کرد. از خانواده های ایرانی با اصالت، تقاضا می کنیم از تماشای برنامه های شبکه جم تی وی خودداری نمایند.


خبر مهاجرت رابعه اسکویی دیگر بازیگر معروف سریالها و فیلمهای طنز ایرانی نیز ، بازتاب‌های گسترده‌ای در مطبوعات و رسانه‌ها داشت. خبری که انتشار تصاویری بدون حجاب از این بازیگر بر صحت این اخبار تاکید داشت. در همین زمینه، دیروز نیز عکس  بدون حجاب از رابعه اسکویی در فضای مجازی منتشر تا احتمال خروج او را از کشور با هدف بازی در سریال‌های Gem قوت ببخشد. خبری که تاکنون واکنشی از سوی این بازیگر نداشته است

              

.....................................................................................................................

 


دانلود پکیج آموزشی صفرتا 100 کسب درآمد از تلگرام
راههای افزایش ممبر
تضمینی


کلیک کنید
....................................................................................................

                

جدیدترین ها

بهترین پوزیشن های برقراری رابطه جنسی

کشف موجود بنجامین باتن

بهترین روش های افزایش ممبر کانال تلگرام

درمان خود ارضایی یا جلق زدن

تجاوز وحشیانه شش مرد به دختر جوان + عکس

;کلاه برداری از علی صادقی